Ga naar inhoud


wie weet een oplossing voor een lekke douche vloer.


hugogertie

Aanbevolen berichten

Wij hebben een houten vloer op de verdieping met daarop zwaluwstaarten en een betonnen vloer. Op de botonvloer is een afwerk cementvloer gemaakt met een rvs douchegoot voor de inloopdouche. Op de cementvloer zijn tegels gelegt en nu zijn de voegen lek waardoor water door de voegen en door de cementvloer loopt en dus onder de rvs douchegoot langs de afvoerpijp naar beneden loopt.

Weet iemand een oplossing om dit waterdicht te krijgen zonder de vloer eruit te moeten halen ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: hugogertie
Ben wel bang dat ik dan de tegels beschadig

Er is speciale voegverwijder apparatuur voor. Zie plaatje.

Origineel bericht van: hugogertie
Zou impregneren een oplossing zijn ?

Je zou kunnen denken aan een epoxyhars.

vGnp

post-40989-1318261765,704_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal lekt deze op de aanhechting vloer douchegoot. Dit gaat heel vaak fout. Is de goot in de menie gezet en ingestrooit met zilverzand Is deze goed aangewerkt met specie? Zit de tegel koud tegen de goot? Zijn de voegen in de hoeken gekit? Isvde goot gekit?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
Meestal lekt deze op de aanhechting vloer douchegoot. Dit gaat heel vaak fout. Is de goot in de menie gezet en ingestrooit met zilverzand Is deze goed aangewerkt met specie? Zit de tegel koud tegen de goot? Zijn de voegen in de hoeken gekit? Isvde goot gekit?


Goot is niet in de menie gezet en is niet aangewerkt met specie. Tegel zit niet tegen de goot daar zit een kitlaag tussen.
Je hebt gelijk dat het water onder het RVS gootje door naar beneden loopt.
Het is makkelijk om het RVS gootje weer helemaal vrij te krijgen door het wegnemen van de kit die helemaal om het rvs gootje heen zit. Wanneer de kit laag weg is zie je het rvs gootje op de beton zitten.
Als ik het goed begrijp moeten we de kit weghalen rvs gootje in de menie zetten daar waar ik er nog bij kan daarna rondom instrooien met zilverzand en dan aanwerken met specie, uit laten harden en opnieuw kitten ? Zou ik dan niets aan de voegen moeten doen ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het engste wat je nu nog kan doen ,is de oude kit er uit zijden met een stanleymes.

Je zal er aan de zijkanten ook wel niet meer bij kunnen ,wand hij is in de af werk

vloer vast gezet.

Je moet de goot wel goed schoon en vetvrij maken, je kunt dat ook doen met kit

reiniger.

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...