Ga naar inhoud


Weergave blu-ray disc


marcow

Aanbevolen berichten

Beste ceesv ,

 

Bedankt voor de suggestie.

 

Ik zag nu ook in de handleiding van de laptop staan dat het mogelijk is audio via de digitale uitgang weer te geven.

Alleen staat er bij dat dit met een S/P-DIF optisch ( 20)

kabel moet . Ik heb op mijn satellietontvanger en receiver ook een optische kabel aangesloten voor geluidsweergave maar deze

kabel past niet op de uitgang van de laptop ( deze aansluiting is nl rond . Als ik nu bovengenoemde kabel aanschaf kan ik die dan wel op mijn receiver aansluiten voor geluidsweergave via

mijn luidsprekers .

 

Mvg Hans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zijn eventueel omzetters te koop van optisch spdif naar naar electrisch spdif.

 

Maar kijk toch nog eens in je laptop, of je het dolby signaal niet kunt schakelen naar je hdmi uitgang.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Beste leden,

 

Omdat ik op mijn laptop met blue-ray speler een disk op mijn tv wilde weergeven en hiervoor eerst een update met nieuwe drivers voor de NVIDIA kaart heb uitgevoerd , loop ik nu

tegen het probleem dat het opstarten van de laptop ( na

de upgrade ) zeer lang duurt.

Ik krijg wel het normale scherm met icoons maar ik kan dan

niets opstarten omdat het systeem dan nog ergens mee bezig is.

( lampje op laptop flikkert dan ).

Nu kwam ik er bij toeval achter dat als ik de lade van het dvd/cdrom open en weer dicht doe het systeem vrijkomt.

Kan het zijn dat door de NVDIA upgrade het systeem een

dvd zoekt bij het opstarten.

Mvg Hansvw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...