Ga naar inhoud


Cccam 2.2.1 handmatig installeren op black hole


klapkonijn

Aanbevolen berichten


  • 1 jaar later...

Ik probeer een tar.gz file te installeren door 'm te plaatsen in tmp. Daarna via geel-groen handmatig installeren (Cccam dus)

Dan met blauw zou ik 'm kunnen opstarten. Installeren gebeurt. Maar in het blauwe menu zie ik CCcam niet terug. Alleen

de gewone "common interface". Een paar geprobeerd met hetzelfde (teleurstellende) resultaat.

Waarom Black Hole? Omdat m'n DVB-T stick automatisch wordt herkend. AF9015.

In Open Pli kreeg ik wel de driver te zien, maar de DVB-T tuner niet.

Vraag: wat doe ik fout met het installeren van CCcam?

De .cfg heb ik staan in map etc.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide heren hartelijke dank voor hun bijdrage. Ik ben er -in ieder geval- wijzer van geworden.

@ Tonskidutch: de site waar ie vandaan kwam, weet ik niet meer. In ieder geval van een VU+-Duo/Nabilo BlackHole site.

De naam van het bestand: CCcam221_full_E2_bh.tgz (Enigma2, blackhole, zou ik denken).

Een andere opgehaald, die deed wat er verwacht werd.

Nogmaals, mijn dank.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...