Ga naar inhoud


wave frontier t90 installatie


abuadam

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waar woon je ergens? PM me anders. Ik heb hier 28/26/23/19/16/13/9/4.8/0.8/5w

DVBT ontvangst Tournai + Egem/Oost-Vleteren + Bouvigny/Dunkerque (2xTrinappe met amplifier 36db) = 56 kanalen! 

T90 = 42/39/36/28/26/23/19/16/13/10+9/7/4.8/1 & Multiswitch 17in/12out = 28/26/23/1910x1 diseqc (9x twin + 1x multiswitch > diseqc1.1) TVheadend op NAS + DVB-S2 usb-tuners (streaming naar XBMC) + VDR met Digital Devices DVBS2 quad tuner + 2x Technisat Airstar + Samsung LE40B579 + Gigablue 800se + Ferguson Ariva 102mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Da's een beetje buiten mijn radius momenteel. Evenwel denk ik dat je het prima zelf kunt met behulp van de sheet van Holles. Indien je die niet kunt vinden middels een zoekmachine of hier, laat het ff weten, dan stuur ik hem je wel.

 

Buiten dat... Het geeft toch ook zoveel voldoening als je het zelf ff voor elkaar bokst toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik me ook af. Wat kost een nieuwe T-90? Iets van 135 euro. Dan een installatie er over heen van 300 euro. Of is dat inclusief schotel en 16 lnb's?

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste 'professionele' prutsers hebben nog nooit van een T90 gehoord, laat staan gezien. De tijd die ze nodig hebben om te leren begrijpen wat dit is moet de klant 'uiteraard' betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste "professionele prutsers" zijn nog eigenwijs ook. En kosten alleen maar geld. Dat heb ik vorig jaar gezien bij een kennis van mij. Zonde van het geld. Ik heb mijn T-90 uitgericht met een simpel satfinder van een bouwmarkt. Maar ik ontvang alles wat ik wil. Kwestie van goed lezen op deze site. en ut internet :D

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie beantwoorden het al. Tijd=geld.

Ik heb vroeger 100 euro betaald voor een schotel met 4 lnb's. Wavefrontier wilde hij voor veel meer doen, vanwege instellingen etc.

 

Dus deed ik het zelf. Prima gelukt overigens. Kostte mij wel 2-3 dagen maar hey, heb wel veel geleerd en kan het nu veel sneller. het grappigste was nog wel dat ik hem geïnstalleerd had en meteen al beeld op Astra 19,2 had, heel uniek, zonder dat ik af heb gericht, wel 70% snr maar toch. Had optimaal iets van 95%

Wat is de kans?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

snr ken ik niet. lees hier wel veel over op deze site. mijn receiver heeft het over Level & Quality. Dus over signaal en kwaliteit. En die staan hoog. Hoe hoger hoe beter bij mij.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint zo langzamerhand weer goed weer te worden , en de trotse T 90 bezitters beginnen zich te roeren . :-) Ik behoor ook tot die groep , en het duurt mij ook te lang om te beginnen, met het installeren van de T 90.

Heb ook totaal geen ervaring met een T 90 , maar inmiddels diverse tips gekregen hier.

Zal beslist vervolgd worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...