Ga naar inhoud


wave frontier t90 installatie


abuadam

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sky viewer
Zal beslist vervolgd worden

Rustig aan beginnen, de schotel eerst eens helemaal in elkaar schroeven, en de standaardfouten (subreflector ondersteboven gemonteerd, LNB houders verkeerd om gemonteerd) vermijden, en met Dishpointer en de Holles sheet eens goed nadenken over wat je wilt en kunt ontvangen.
Als je op die manier je huiswerk al gedaan hebt, is het echt slechts een kwestie van LNBs op de rail schuiven, de switches aansluiten en e.e.a. correct configureren in de ontvanger.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De schotel is al in elkaar gezet , en de lnb houders zitten op de rail.

Inmiddels weet ik welke satellieten ik wil en kan ontvangen.

Nu is het aan mij , om de schotel zo te richten , dat de satellieten mijn lnb's kunnen raken , van uit de ruimte, en dat lijkt mij het grootste klus .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dreamboxelite
Jullie beantwoorden het al. Tijd=geld.
Ik heb vroeger 100 euro betaald voor een schotel met 4 lnb's. Wavefrontier wilde hij voor veel meer doen, vanwege instellingen etc.

Dus deed ik het zelf. Prima gelukt overigens. Kostte mij wel 2-3 dagen maar hey, heb wel veel geleerd en kan het nu veel sneller. het grappigste was nog wel dat ik hem geïnstalleerd had en meteen al beeld op Astra 19,2 had, heel uniek, zonder dat ik af heb gericht, wel 70% snr maar toch. Had optimaal iets van 95%
Wat is de kans?


zonder dat ik af heb gericht, Ja je moet ze kort houden die T-90's :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JanR
Dat vraag ik me ook af. Wat kost een nieuwe T-90? Iets van 135 euro. Dan een installatie er over heen van 300 euro. Of is dat inclusief schotel en 16 lnb's?


Ik op het net de T90 voor 99,00 euros gezien,ze worden dus steeds goedkoper. whistle

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een Amerikaans product, dus dollar gerelateerd.

 

Speculerend op een verdere daling van de dollar (geen vreemde aanname als 'helikopter Ben' maar onbeperkt dollars blijft bijdrukken) kun je verwachten dat de prijs nog aantrekkelijker wordt. smile

 

Mochten de 'knoflooklanden' echter toch een eurocrisis veroorzaken, dan worden ze juist duurder. blush

 

Ik hoop op een halvering van de dollar in de loop van het jaar. :D (ga een T55 kopen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die "look a likes" vroeg ik me ook al af. Vooral omdat op de site van Wavefrontier staat dat er altijd een polarmount bevestiging meegeleverd zit ín de verpakking.

 

Dan zijn de schotels die zonder beugel worden aangeboden kennelijk "namaak", en dat is bij de meeste winkels in NL het geval. Het lijkt er dus op dat het originele product moeilijker verkrijgbaar is dan een 'kloon'.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Wavefield, en daar zat de beugel gewoon bij. Ik heb eerder het vermoeden (let wel: vermoeden) dat de

shops de beugel uit de verpakking halen, en deze los in de verkoop doen om je nog een keer extra eurietjes uit de

zak te troggelen.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijne werd kant en klaar geleverd, met kabels switchen

4 x duo lnb, 7 e 19,2 23 28,2

 

je kunt hem ook kant en klaar met 12 lnb bestellen

 

klaar aan de muur effe uitrichten op 19,2 klaar

en dat voo 240 euris

adres kan ik niet geven mag geen reklame maken

maar ik heb hem opgehaald in bruinisse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die van mij staat "wavepoint" het zal wel een voorloper zijn van de wavefrontier. in ieder geval het is een T-90. Als ik voor de schotel sta moet ik altijd denken aan "predator" Het is net of heeft de schotel ook zo'n bek als een predator. de sub. :D

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...