Ga naar inhoud


DB7020 ombouwen voor mpeg4


Gast pukpukkie

Aanbevolen berichten

Er gaan steeds meer kanalen over naar mpeg4 en deze zijn voor een db7020 gebruiker niet te bekijken. Er komen steeds meer "geruchten" dat er iets bestaat om de db7020 om te bouwen zodat deze wel in staat is mpeg4 weer te geven. Kan iemand dit bevestigen?

 

Groet,

Remon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


toch even een kleine nuantie :

als die mpeg-4 op een DVB-S transponder zit, dan kan de 7020 dit signaal wél streamen naar een PC waar je bvb via VLC de uitzending wél kan bekijken.

lukt bvb prima met BBC HD op Astra2.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de 7020 zit op het moederbord ook nog ruimte voor een 2de tuner, altijd heb ik me afgevraagd of hier wat mee te doen was, eventueel gelijk een s2 tuner er in.

of de 7020 krachtig genoeg is om mpeg4 af te spelen, zou ik niet weten, maar ik wacht wel tot de 7020hd uit komt, die is dual en hd geschikt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bbc hd op 28,2 is dvb-s, mpeg-2 dus, kan je zelfs opnemen! mpeg-4 (dvb-s2) met een 7020 zal niet lukken wink je hebt ook nog bbc one hd en itv hd in mpeg-2 op die sat, doekje voor het bloeden smile

zoeken op dvb-s:

http://en.kingofsat.net/hdtv.php

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...