Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Welke is op dit moment de nieuwste firmware voor de RE_9000HD


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...
Origineel bericht van: hhh
Is de ontwikkeling daarvan met de komst van de nieuwe rebox 8500 stop gezet?


In ieder geval niet door de bron: Fortis in Korea. Bij de andere merken is er sinds 1 februari V1.08.82, die na een paar dagen werd ingetrokken en opgevolgd door V1.08.83. Het lijkt erop dat Rebox deze versies gaat overslaan.

Groeten,

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor deze kloon (rebox) is er ook wel nieuwe software maar ja rebox haarlem, de importeur heeft er lang werk mee, wie weet gaat het net als met de andere receivers zoals de arion en hebben we de pech dat het niet interresant meer is, voor de importeur, om een update door te geven.

 

Wie weet moeten we dan allemaal maar overstappen naar de software voor de octagon 1018 omdat daar wel alle update's door komen.

 

Dan maar geen garantie meer, had ik al geen hoge hoed meer op voor deze importeur; gegevens: importeur communiceerd niet met klanten, laat niets weten over een update enz. enz.

 

Zelf wacht ik nog even af maar ja deze rebox ook op zolder te zetten, net als de arion, gaat mij te ver.

 

Momenteel beschik ik niet eens over mijn rebox omdat ik hem in de werkplaats van een vriend heb gezet (mogen de monteurs alles uitproberen, en kunnen meer personen hun mening geven over dit apparaat met de door rebox (-verpestte-) software) van de garantie verwacht ik n.l. helemaal niets bij deze importeur.

 

Maar goed wie weet komt het ooit weer eens goed en krijgen we een super receiver die alles doet wat er ooit voor aangegeven is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw

Momenteel beschik ik niet eens over mijn rebox omdat ik hem in de werkplaats van een vriend heb gezet (mogen de monteurs alles uitproberen, en kunnen meer personen hun mening geven over dit apparaat met de door rebox (-verpestte-) software) van de garantie verwacht ik n.l. helemaal niets bij deze importeur.

Moet zijn;
Momenteel beschik ik niet eens over mijn rebox omdat ik hem in de werkplaats van een vriend heb gezet (mogen de monteurs alles uitproberen, en kunnen meer personen hun mening geven over dit apparaat met de door rebox aangepaste(-verpestte-) software) van de garantie verwacht ik n.l. helemaal niets bij deze importeur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast De Amateur

Noem eens een merk satellietontvanger waar de importeur wel betrokken blijft bij al zijn producten?

 

Bv. reactie Topfield bij problemen; en ik citeer "Apparatuur ouder dan 2 jaar is voor ons commercieel niet interessant meer, zeker Europese niet. Wilt u bijblijven? koop regelmatig maar een nieuw model"

 

Zo blijkt al eeuwen n.l dat voor de koop alles goud is wat er blinkt en na de koop problemen? Zoek het zelf maar uit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We dwalen langzaam weer af van het onderwerp.

 

Hier graag weer verder over de laatste firmware, voor andere facetten van de Rebox staan er nog genoeg passende threats ter beschikking.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

on topic dan maar: voor rebox nog steeds v75 en vermoedelijk is de loader nog niet voorbij 1.21. Zeker is wel dat ie nog steeds volgens hun eigen faq HD's ondersteund tot 4TB; hoewel de technische ondersteuning dit tegenspreekt.

voor octagon: loader 1.54 en firmware 108.94

 

 

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het wordt ondertussen inderdaad weer eens tijd voor een update.

 

De laatste versies hebben wat extra functionaliteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat: vermoedelijk is de loader nog niet voorbij 1.21

 

De tweede RE-8000 die ik kocht had af-importeur/winkelier loader 1.23 aan boord. Ook daar is de "achterstand" twee versies, want o.a. voor Octagon is er ook even een loader 1.26 geweest.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die loader 1.26 is teruggetrokken, daar was wat mee.

Loader 1.54 (c.q. 2.54) lost HDMI problemen op die bij sommige TV's schijnen voor te komen.

Geen enkele reden voor Rebox om deze niet uit te brengen.

Hetzelfde geld ook voor firmware 1.08.94, deze werkt feilloos op mijn omgebouwde RE-4000 en zoals Cees al aangaf, zijn er functies verbeterd, die gewoon te maken hebben met het dagelijkse gebruikers gemak.

 

Haarlem wakker worden, er wordt aan de deur gebeld.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...