Ga naar inhoud


[Release!] Newgato-HD skin (Elgato-HD MKII).


Apple740

Aanbevolen berichten


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: skippie1770
bijgevoegd : crashlog


Zo te zien heb jij een extra/second infobar ofzoiets geïnstalleerd staan? Newgato ondersteunt dit niet. De originele Elgato ook niet trouwens. Hier lijkt de zaak van over de zeik te gaan bij jou.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: skippie1770
bijgevoegd : crashlog


Zo te zien heb jij een extra/second infobar ofzoiets geïnstalleerd staan? Newgato ondersteunt dit niet. De originele Elgato ook niet trouwens. Hier lijkt de zaak van over de zeik te gaan bij jou.


Nee hoor dat dat heeft geen invloed hierop,ik had ook eerst problemen maar doordat ik beide skins heb geinstalleerd draait het hier wel.Ik heb Second infobar ook geinstalleerd,maar hij geeft gewoon aan dat dit niet wordt ondersteund maar loopt er niet op vast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: skippie1770
bijgevoegd : crashlog


Deze crashlog heeft niets met de skin te maken en is niet de oorzaak van de crash.



Ik haal het volgende uit de crashlog;

SkinError: {Newgato-HD/skin.xml}: pixmap file /usr/share/enigma2/Newgato-HD/menu_bg3.png not found!

Heeft Skippie soms de file [Newgato-HD] hierboven gedownload (de file welke Mobieltje heeft neergezet om 16:34u) maar is dit onvolledig gebeurd?
menu_bg3.png moet namelijk gewoon aanwezig zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ik haal het volgende uit de crashlog;

SkinError: {Newgato-HD/skin.xml}: pixmap file /usr/share/enigma2/Newgato-HD/menu_bg3.png not found!

Heeft Skippie soms de file [Newgato-HD] hierboven gedownload (de file welke Mobieltje heeft neergezet om 16:34u) maar is dit onvolledig gebeurd?
menu_bg3.png moet namelijk gewoon aanwezig zijn.

Dat had je dan ook zelf even kunnen controleren voor dat je dit gaat schrijven, dat bestand zit er wel in.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Newgato-HD skin werkt perfect maar heeft nog een schoonheidsfoutje in de banner,

Het kanaalnummer zie je wel links maar heeft maar plaats voor drie cijfers, het vierde cijfer zie je niet. (zie plaatje Newgato-HD.jpg)

 

De Newgato-HDnewfont skin werkt nog steeds niet, wel als je de beide skins installeeerd.

Het lettertype (font) wat gebruikt wordt heeft een conflict met de banner.

Het kanaalnummer zie je wel links maar heeft maar plaats voor twee cijfers, het derde en vierde cijfer zie je niet.

De datum rechts wordt ook niet goed weer gegeven: 11.03.201 (zie plaatje Newgato-HDnewfont.jpg)

 

Grts.

 

post-29338-1318261863,7956_thumb.jpg

post-29338-1318261863,8052_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de oude image van Open PLi 1 van 10-09-2010 op mijn DM8000 draaien en de skin Newgato-HD gedownload, hij draait als een tierelier en ik kijk ernaar met veel plezier. hij is perfect en geeft alle info die ik graag wil, mijn dank is dus 2 meter 80 of zoiets.

 

groetjes uit zuid-limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...