Ga naar inhoud


Hoe komen de gegevens van licht therapie in het patienten dossier?


rommelaar

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenoten heeft licht therapie voor behandeling van exeem.

 

Het apparaat voor de lichtherapie is via de thuis zorg bij ons thuis geinstalleerd.

De enige aansluiting van dit apparaat bestaat uit de stekker met het stopcontact.Er is dus geen ethernet kabel op aangesloten.

 

Wat scherts onze verbazing bij het kijken in het patienten dossier staan alle belichtings tijden met dag en datum genoteerd.

 

Weet iemand hoe dit kan?Word het door het apparaat verzonden of gaat dit misschien via het stopcontact?

Wij zijn hier zeer benieuwd naar.

Bij voorbaat dank voor reacties.

 

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

GSM/GPRS?

 

bijvoorbeeld met R-Log is een GSM remote controle -en communicatie unit. Deze unit stelt u in staat om informatie van uw sensoren of kWh meter per E-mail of SMS te ontvangen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal inderdaad gprs zijn.

 

Ik neem aan dat uw echtgenoot ervaring heeft met zo'n ding?

Ook ik heb wegens dezelfde klachten lichttherapie gehad ( wel in het ziekenhuis )

In het begin maar zo'n 10 seconden per keer, maar de kop zo rood als een kreeft. Onvoorstelbaar hoe krachtig zo;n ding is.

 

gr The Pope

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt speciale gprs modules, met een data aansluiting, die je kan "opbellen", om de data af te roepen.

 

Op mijn vorige werk zat er een in het transformatorhuisje, aangesloten op de verbruiksmeter.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees,Rudolf en pope

 

bedankt voor de snelle reaktie.Het is helemaal duidelijk en verhelderend. En..... pope je hebt gelijk je moet er niet te lang voor gaan staan.Maar mijn echtgenote heeft een hele lijst van belichtingstijden en data's er bij gekregen hoor en mag daar beslist niet van afwijken.

 

nogmaals bedankt allen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Mijn echtgenoten heeft licht therapie voor behandeling van exeem.

Afhankelijk van het aantal zal je waarschijnlijk ook een hoge electriciteitsrekening gaan krijgen. blush

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar

Wat scherts onze verbazing bij het kijken in het patienten dossier staan alle belichtings tijden met dag en datum genoteerd.

Origineel bericht van: rommelaar
Maar mijn echtgenote heeft een hele lijst van belichtingstijden en data's er bij gekregen hoor en mag daar beslist niet van afwijken.


Misschien toevallig hetzelfde lijstje??

Lijkt me sterk dat een losstaand apparaat zomaar data gaat uploaden in een patienten dossier..

Deze vraag bij je huisarts/behandelaar neerleggen lijkt me meer op zijn plaats.

EPD informatie

Of bel met het telefoonnummer die in bovenstaande EPD informatie wordt vermeld.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet door het apparaat in het EPD gezet worden maar als data naar de thuiszorg gezonden worden en die zet het in het dossier.

En als je rommelaars laatste bericht leest is het goed dat er een degelijke controle is.

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik al bang voor dat dit zou komen Leo ha ha.Mijn vrouw vroeg ook al toen ze het las hoeveel echtgenoten ik had.Nou ik heb er aan 1 meer dan genoeg hoor.

Maar allen bedankt voor de reacties.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...