Ga naar inhoud


Powerpoint niet meer open na updates


waveman

Aanbevolen berichten


Krijg je een foutmelding?

 

Gaat het om 1 of meerdere PC's?

 

Wat probeer je te openen? Heb je ook een ander bestand geprobeerd?

 

Waarom heb ik in godsnaam Office 2003 en 2007 en OpenOffice geinstalleerd???

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De logo's van het pps'sjes zijn bij mij altijd een hele verzameling geweest, echter nu ik er op dubbelklik gebeurt er niets, dit is gebeurd na dat ik een aantal MS updates geinstaleerd had. Omdat een andere pc een andere versie dan de 2003 heeft dacht ik oh, even opnieuw er op zetten....maar néé

niets gebeurd er. Nadat ik openoffice erop heb gezet ging hij open...het zij op een heel andere wijze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waveman
Heb PPT 2003 en 2007 in mijn pc's staan, na een recente update van MS krijg ik niets meer open, wel krijg ik het via openoffice open, maar het verschil is wel erg groot. xp pro als besturings systeem en service pack 2, wie weet wat te doen ?


Misschien kun je de gratis powerpoint viewer van Microsoft eens proberen, eerste hit in goegel.

.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waveman
De logo's van het pps'sjes zijn bij mij altijd een hele verzameling geweest, echter nu ik er op dubbelklik gebeurt er niets, dit is gebeurd na dat ik een aantal MS updates geinstaleerd had. Omdat een andere pc een andere versie dan de 2003 heeft dacht ik oh, even opnieuw er op zetten....maar néé
niets gebeurd er. Nadat ik openoffice erop heb gezet ging hij open...het zij op een heel andere wijze.


Start je PC eens op in Safe Mode (F8 repeterend indrukken tijdens het opstarten en dan kiezen voor Safe Mode).

Als je PC is opgestart Powerpoint proberen op te starten. Als dit lukt PC opnieuw (normaal) opstarten en nogmaals proberen.

En ik zou alles een keer goed deinstalleren (Start - Config Scherm - Software) en opnieuw installeren.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat er gebeurt als ik dubbelklik is dat hij blauw wordt, vervolgens gebeurt er niets ! De safemode van F8 had ik al geprobeerd, en m'n scanner heb ik ook al even uit gehad.

Heb ook al andere extensies gebruikt, niets gebeurd er.

Een goede déinstall heb ik al geprobeerd, vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, dus powerpoint zelf werkt ook niet, het kon ook zijn dat de associaties niet goed meer stonden.

ik weet het zo niet.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waveman
Heb nu een UK versie geprobeerd, ook negatief.
Sommige updates blijken dus niet goed te werken.


En mijn tip heb je niet geprobeerd??

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze optie als eerste gehad Poetsdoekje, helaas niets !

Heb ook de extensies veranderd van b.v. .PPS naar .PPTX, hier zie ik wel dat het icoon veranderd van blauw naar rood maar voor de rest gebeurt er niets. Is dit nu een registry kwestie geworden ? raar hoor, of MOET ik percé openoffice er op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waveman
na een recente update van MS krijg ik niets meer open,


Wat wat er juist geupdate?
Office of iets van windows zelf?

Zet de pc met systeemherstel terug tot voor die update en kijk als het probleem blijft bestaan.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...