Ga naar inhoud


Irritante banner


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb op sommige site's van sat4all een banner bovenaan de site staan van film1, en elke keer als de tekst van die banner vergroot woort hoor ik het klikken, het zelfde klik als de muis knop, lekker irritant

 

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Je kunt natuurlijk het geluid van je pc uitzetten. Wat soms ook wel eens aan de hand is, dat je browser zoooveel geheugen gebruikt, dat ie eens opnieuw opgestart moet worden. O.a. Internet Explorer 7 heeft last van geheugenlekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook firefox heeft dat, als ik uurtje browse heeft die al bijna 800MB in gebruik, en zelfs de laatste versie verhelpt dat niet. Maar dat heeft weinig te maken met de google adds, ik ziet die film 1 add namelijk nooit en zal de topic starter misschien wel eens film 1 in google hebben ingetikt waardoor die hem krijgt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even de computer opnieuw opgestart en nog steeds staat deze te klikken.

Ik vind de banners opzich niet irritant, want ze vallen mij normaal niet op, of mag ik dat niet zeggen, omdat anders de inkomsten van sat4all achteruitgaan :D

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Sjattuh
De Ad is afhankelijk van je google gedrag.

Niet vergeten even je internet-history te schonen, incl. cookies etc... Is eens in de zoveel tijd toch al een goed idee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Pacman
Gebruik een adblocker en je bent er van af.
Ik zie die ellende gelukkig niet.


Als iedereen dat gaat doen, zie jullie zometeen allemaal heel sat4all niet meer.

Met die banners bekostigen wij het in stand houden van deze site. Als die inkomsten terug lopen, gaat sat4all uiteindelijk offline, want uit eigen zak betalen gaat zeker niet gebeuren.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: naze1975
Ik heb even de computer opnieuw opgestart en nog steeds staat deze te klikken.


Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebt.

Die banners veranderen eens in de 30 seconden. Dan hoor je een klikje alsof je de pagina refreshed.

Of heb je het nu over één specifieke banner?
Dan graag een voorbeeld.

Maak desnoods een filmpje met je telefoon of zo.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in het eerste bericht stond ging het om de banner van canaldigitaal (film 1), ik heb net even een aantal keer een aantal pagina's geopend en kom de banner niet meer tegen. maar het gaat inderdaad om het geluid dat de pagina ververst.

 

opgelost

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik kan die banner ook niet vinden. Die komt dan van google en niet van ons.

 

Daar opgelost, hierbij een slotje.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...