Ga naar inhoud


1 subwoofer gebruiker voor 2 tuner versterkers


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

IK heb een vraagje en dit is namelijk het volgende

IK bezit twee tuner versterkers 1 in mijn woonkamer en 1 in de keuken waar wij meestal tv kijken aangezien dat ons voetbalhoekje is.

Nu heb ik op die versteker in de keuken een subwoofer aangesloten en dat werkt allemaal prima, alleen nu wil ik ook dat als ik niet in de keuken kijk bijvoorbeeld s'middags de subwoofer gebruiken voor de tuner in de kamer.

IK heb het nu al aangesloten doormiddel van een extra subwooferkabel richting de kamer te leggen en dan de andere subwooferkabel van de keuken eruit te trekken en er naast te leggen, als ik deze niet gebruik.

Ideaal is dit ook niet want dat telkens eruit erin van die kabels lijkt me niet geweldig voor die kabels.

NU mijn vraag is er nou niet iets in de handel te verkrijgen waarbij ik ze allebei kan aansluiten en door middel van een schakelaartje of de woonkamer of de keuken kan schakelen.

Mischien zit ik helemaal mis maar jullie hebben me al vaker erg goed geholpen.

 

Vriendelijke groet

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoiets is te koop, ik gebruik dat bijna net zo, met dit verschil dat ik twee versterkers aansluit op een paar luidsprekers, met een schakelaar kan ik kiezen tussen de ene of de andere versterker. Ik weet niet meer hoe zo'n schakelaar heet, maar er zijn hier mensen die er veel meer van weten dan ik. De rokende soldeerbout is misschien een betere plek voor dit soort items.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...