Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Rebox 9000 HD haalt kaartupdate niet goed binnen, Canaal digitaal


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tot zover mij bekend, moet in de 8000/9000 de onderste interne kaartlezer i.c.m. een Canaaldigitaal kaart normaal werken.

 

Het is op dit moment geen bekende bug.

 

Wanneer iemand toch problemen met de ingebouwde kaartlezer heeft, zou ik de software opnieuw installeren, en de procedure doorlopen, zoals aangegeven door Rebox.

Dus incl. fabrieks reset, en geen oude lijsten/settings terugzetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pillo2
"Eens per maand een activatie opvragen en de mediaGuard cam op SBS6 lost dit dan weer op."

@alfons:
zet je hem dan op SBS6 (SD) of SBS6 HD ?


Ik had hem na die activatieaanvraag 1 uur op SBS6 SD gezet. Geen verandering. Toen 1 uur op de HD versie. Geen verandering. Nog steeds dezelfde data.

Toen de tuner uitgezet (2 keer drukken) en gelijk weer aan. Daarna stonden de data op 3 mei. Maar welke van die 2 dit nu doorgelaten heeft?

Volgens mij maakt het niet echt uit of hij op de SD of de HD versie staat. Maar misschien is hier iemand die dat wel weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Rebox echt op zwart gehad. Pas na de kaart in mijn Inverto IDL 7000 gehad te hebben en wachtren na reactivering weer beeld had op SBS6 had ik op de Rebox ook weer beeld. Ik ben er inmiddels achter dat dit probleem ook de "gecodeerde zender" melding veroorzaakt. Ik heb de kaart van CD dus in de onderste lezer.

Heb op advies de kaart dikker gemaakt met wat cellotape en kijk nu of ie wel geupdate wordt.

Op het moment dat ie op zwart ging waren de data van management en CD verschillend.

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

reaktie Alfons:

Toen de tuner uitgezet (2 keer drukken) en gelijk weer aan. Daarna stonden de data op 3 mei. Maar welke van die 2 dit nu doorgelaten heeft?

 

Dat gaat bij mij nog steeds zo: Rebox uitzetten om nieuwe datum te kunnen lezen. Helaas ook na het opnieuw installeren van 1.08.75

Volgens mij heeft verschil van management en CD data geen effect. Sommige updates zijn ze verschillend. Momenteel staan ze bij mij beide op 7 mei.

 

Rebox 9000 1.08.75

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het probleem ook. Bij Rebox vertelden ze om de card in het onderste slot te stoppen.

Ook had ik in een ander forum gelezen dat als er zich weer errors voordoen "gecodeerde zender" en andere vertragingen, je even de uit/aan switch aan de achterzijde van de ontvanger moet indrukken. Hierdoor krijgt de ontvanger nieuwe codes??? maar doet het daarna wel weer goed! wink

Dit euvel moet toch zeker in de volgende update (het is een Linux machine!!!) verholpen zijn/worden door de technici van Rebox??!?!!?

Sssssst...............rong! ;-) en

Strong 8000, Nokia 9302s, Rebox RE9000HD 1TB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...