Ga naar inhoud


[ET9000] HOW TO Fan aansluiten met foto's


pinnoes

Aanbevolen berichten

Daarom staat de FanSetup plugin in een eerdere post van mij als bijlage.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Daar lees je inderdaad geen ervaringen over. Ik zou 'm naar boven laten blazen zodat de beweging de natuurlijke ventilatie versterkt in plaats van tegenwerkt. Dan wordt de lucht grotendeels naar de voeding 'geduwd' en de rest de kast in.

 

Maar dat is de theorie, wie heeft het getest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had problemen met de box de tuner viel steeds uit. En de box voelde wat heet aan. Heb een ventilator erop gezet en de problemen waren meteen weg. Dus ik kan iedereen met de ET9000 koop een laptop koelplaat die via USB werkt om zeker te zijn dat de box lang mee gaat. Ik heb er alvast een besteld. Want het was duidelijk een hitte probleem.

 

Groet,Kooleracer

 

Misschien dat jullie hier op het forum duidelijk kunnen maken dat een fan wel noodzakelijk is helemaal tijdens deze warme zomer. Ook is het beter voor de levensduur van de box.

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is hier al een keer een week lang ruim 38 graden geweest als omgevingstemperatuur, geen enkel probleem. Als je de jouwe moet koelen om de tuners 'aan de praat' te houden zou ik 'm voor garantie terugbrengen naar de dealer. Dat is niet normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog genoeg tijd voordat de garantie verloopt. Als het zich vaker gaat voordoen ga ik dat zeker doen. Bedankt. Ik wacht nog misschien is deze dan EOL dan krijg ik een nieuw model smile. Wel raar want het was zeker de hitte toen ik de ventilator erop zette

waren de storingen binnen 2 min weg en niet meer teruggekomen.

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...