Ga naar inhoud


[RE-9000HD] beeld blijft in eens stil staan


gilera1009

Aanbevolen berichten

weet iemand waar dit aan kan liggen,mijn Rebox werkte goed met de nieuwe software 1.08.75 tot voor twee weken , nu heb ik regelmatig dat als ik TV zit te kijken, op de HD zenders het beeld in eens stil staat , kan dan hellemaal niets meer doen, de Rebox reageert nergens meer op. moet de Rebox achter uit en weer aan zetten wat kan dit zijn . gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zet de software er eens opnieuw op en doe een fabrieksreset? Dat zou ik doen in jouw geval. Baat het niet dan schaadt het niet.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
Zet de software er eens opnieuw op en doe een fabrieksreset? Dat zou ik doen in jouw geval. Baat het niet dan schaadt het niet.
dat zullen eens gaan doen, kijken of dat help. als het daar aan ligt dan vind ik het toch wel raar,om dat die al die tijd het goed heeft gedaan gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb de laatste tijd ook regelmatig stilstaand beeld. Alleen niet tijdens het kijken van een opname maar tijdens 'live' kijken. Het enige wat dan helpt is aan / uit zitten via knop aan de voorkant. Daarna start hij weer op. Rest van de dag geen vastlopers meer. Ik weet ook nog niet hoe op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helpt het om een fabrieksreset uit te voeren en de firmware er opnieuw op te zetten?

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fimave
Alleen niet tijdens het kijken van een opname maar tijdens 'live' kijken. Het enige wat dan helpt is aan / uit zitten via knop aan de voorkant. Daarna start hij weer op.

M.n. vorige week heb ik voor het eerst eveneens een drietal vastlopers gehad maar daarna en tot nu toe niet meer.
Het zal wel weer een combinaties zijn van FW Rebox en CD activiteiten want daarvoor en hierna heb ik geen last van vastlopers.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...