Ga naar inhoud


[GSM] Grote storing T-Mobile netwerk


Greatone

Aanbevolen berichten

Citaat:
T-Mobile kampt op dit moment met een grote netwerkstoring, waardoor veel gebruikers geen netwerkverbinding kunnen opzetten. Ze krijgen de melding dat ze buiten het bereik van het netwerk zijn. T-Mobile heeft de problemen bevestigd.

 

Op Twitter klagen veel gebruikers dat het niet mogelijk is een verbinding op te zetten, omdat er geen bereik is. Daardoor zijn bellen, sms'en en internetten onmogelijk. Ook op GoT druppelen de eerste meldingen binnen. De meldingen komen uit het hele land en lijken dus niet aan een bepaalde regio gebonden, maar niet alle gebruikers lijken er last van te hebben; sommigen melden wel degelijk bereik te hebben.

 

Het is niet bekend wat de problemen veroorzaakt en hoe groot de groep getroffen gebruikers is. Woordvoerders van T-Mobile waren niet beschikbaar; een medewerkster bevestigde echter dat er een storing is. Details kon zij echter niet geven.

 

 

Bron: Tweakers

 

 

Heb zelf ook al enkele uren geen bereik met mijn I-Phone 4, op mijn Nokia N97 schommelt het steeds met het bereik. Hoop dat het snel is opgelost crazy

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch

Nou hier omgeving Zutphen vanaf 16.00 al helemaal niets meer..hoop toch dat ze het snel verhelpen..Onze hele familie gebruikt T-Mobile family

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze trammelant begon al om 12:10 vandaag , bij ons er is geen monteur meer te bereiken. Weer terug naar vroeger..............kun je eens zien hoe afhankelijk je tegenwoordig bent van je mobieltje. Nu 22:15 nog steeds geen bereik.

T-Nobile

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: freaky
kun je eens zien hoe afhankelijk je tegenwoordig bent van je mobieltje.


Een van de redenen, waarom ik nog steeds 4 koperdraadjes in de kelder door de muur naar binnen laat komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: freaky
kun je eens zien hoe afhankelijk je tegenwoordig bent van je mobieltje.


Een van de redenen, waarom ik nog steeds 4 koperdraadjes in de kelder door de muur naar binnen laat komen.



Waarom 4?

;-)

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chablis
Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: freaky
kun je eens zien hoe afhankelijk je tegenwoordig bent van je mobieltje.


Een van de redenen, waarom ik nog steeds 4 koperdraadjes in de kelder door de muur naar binnen laat komen.



Waarom 4?

;-)


Omdat de standaard telefoon kabel 2 paar is, misschien?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Een van de redenen, waarom ik nog steeds 4 koperdraadjes in de kelder door de muur naar binnen laat komen.


Is alleen zo lastig met een auto...........dan heb je veel kabel nodig :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: chablis
Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: freaky
kun je eens zien hoe afhankelijk je tegenwoordig bent van je mobieltje.


Een van de redenen, waarom ik nog steeds 4 koperdraadjes in de kelder door de muur naar binnen laat komen.



Waarom 4?

;-)


Omdat de standaard telefoon kabel 2 paar is, misschien?

Ja, maar je hebt er maar 2 nodig ;o)

mvg

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...