Ga naar inhoud


[RE-4000HD][RE-8000HD][RE-9000HD] Nieuwe Atevio firmware: V1.08.94


Audioniek

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Opmerkingen over Rebox software graag in het Rebox draadje posten!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Citaat: Wat zijn de resultaten van de nieuwe update van de 9000 PVR

Ik lees er weinig over.

 

Inmiddels wat meer ervaringen opgedaan. Algemeen is al gemeld dat het wissen van opnamen weer problematisch is. Er is echter meer:

 

- De skipbug in de mediaplayer is volop terug;

- De functionaliteit N minuten vooruitspringen met de cijfertoetsen in de mediaplayer (instelling Play back numeric function = Commercials overslaan) is verdwenen;

- Hangers bij hernoemen en verplaatsen van opnamen zijn wederom niet van de lucht.

 

Het lijkt erop dat Fortis een nogal oude versie als basis voor V1.08.94 heeft gebruikt, want dit was onder V1.08.75 en V1.08.82/83 allemaal prima in orde!

 

Let op: ik heb dit geconstateerd met Icecrypt S4000 en Atevio AV7000 firmware, reden waarom dit in dit draadje staat. Kan iemand eens kijken of Reboxen dezelfde kwalen hebben bij V1.08.94?

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel even op het Octagon forum gekeken en daar is het ook kommer en kwel.

Er zijn er al heel veel teruggegaan naar v1.08.75 om diverse redenen.

Het is mij niet opgevallen op mijn omgebouwde Rebox, want ik gebruik de PVR functie eigenlijk niet.

Een duidelijke misser dus bij Fortis en een slechte reclame.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste firmware er een uur op gehad.

Hij zapte langzamer bleef steeds hangen op de RTL zenders en steeds weer de melding gecodeerde zender.

Dus vervolgens v75 er maar weer op.

 

De andere problemen heb ik niet geconstateerd.

Want hier heb ik nog geen gebruik van gemaakt met de laatste firmware.

Groeten Remo

Link naar reactie
Delen op andere sites

nauw ik zal je vertellen, ik ben er ook niet blij mee met deze 108.94. ook met deze software bleef het beeld weer eens stil staan, en moest ik de box weer uit en aan zetten achter, en zo zijn er nog meer problemen. ik ga ook terug naar de 108.75 gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dagoe
Ik heb heel even op het Octagon forum gekeken en daar is het ook kommer en kwel.

Wat merkwaardig, Octagon was toch het beste van het beste, het neusje van de zalm zeg maar.
Dus Octagon is ook niet zo goed als ze beweren?

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het inderdaad zo is, zoals er wordt beweerd, namelijk dat men bij Fortis is uitgegaan van een verouderde versie, dan hebben alle klonen een probleem.

Dus in dit geval ook Octagon en daar is niets aan te doen.

Oude fouten zijn weer aanwezig en iedereen heeft de smoor in (ik ook).

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagoe, als geconverteerde heb je wel een voordeel: de maand is bijna om dus de kans is groot dat er binnen dit en 10 dagen een nieuwe (hopelijk betere) release is.

Bij Rebox heb je deze "garantie" helaas niet; er wordt af en toe (terecht of onterecht, laat ik aan de lezer) eens een versie overgeslagen...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...