Ga naar inhoud


[GEZOCHT] Moderator voor dit forum


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wij zoeken voor dit forum (ET9000) een moderator met enige ervaring met dit product, maar ook voldoende (vrije) tijd om het forum regelmatig door te lopen en waar nodig zaken te verplaatsen, aanpassen e.d.

 

Over het algemeen kost het je 15 minuten per dag waarvan je mogelijk toch al en groot deel aanwezig bent in dit forum.

 

Aanmeldingen graag naar mij via PM!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Ik hoop dat leden begrijpen dat een actieve moderator echt nodig is om een forum open te houden. Zonder goede moderator geen broodnodige correcties en toezicht en dus voor ons geen acceptabele situatie.

 

Komt er geen actieve moderator, gaat dit forum als subforum uiteindelijk naar 'Overige merken'.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Van een moderator wordt verwacht dat hij -in principe- dagelijks minimaal 15 minuten tijd besteed aan zijn forum.

 

Daarbij ziet hij toe op het gebruik van duidelijke onderwerpen, of de andere regels ook gerespecteerd worden en reageert hij zo veel mogelijk op vragen van leden (een beetje kennis en inzet misstaat dus ook niet). Je wordt dus wel geacht goed op de hoogte te zijn van de sat4all regels.

 

Als de moderator om wat voor reden dan ook langer dan 48 uur niet aanwezig kan zijn, wordt hij geacht dat in het moderator forum te melden zodat iemand anders op zijn forum kan letten.

 

Wij zoeken wel iemand met enige staat van dienst, ofwel leden met 100 berichten in 5 jaar hoeven zich dus niet aan te melden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat dit dan gezet word onder overige receivers.

Waren we net zo blij dat er een eigen topic was voor onze mooie receivers..

 

Ik zelf heb weinig tijd heb ook nog de dagelijkse werkzaamheden .

dus wie o wie ????

 

 

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat er nu nog weinig van deze ontvangers zijn maar dat dit er wel veel meer gaan worden.

We zijn nu dus nog met een heel klein groepje.

Dus ook erg weinig kandidaten voor moderator.

 

Ook ik heb te weinig tijd en kom hier ook niet dagelijks, dus wie o wie ????

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je dan nog iets actiever wilt worden in het forum, lijk je mij een geschikte kandidaat.

 

Ik gooi het in de groep en kom er op terug.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...