Ga naar inhoud


[GEZOCHT] Moderator voor dit forum


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Helaas heeft het niet zo mogen zijn.

 

Dennis is alweer gestopt. Vlak na zijn benoeming probeerde LINKEY hem via PM te paaien met gratis Xtrend receivers.

 

Aangezien een moderator objectief moet blijven, kunnen moderators dergelijke 'steekpenningen' niet accepteren.

 

Omdat wij Dennis niet kennen en we in het verleden nogal besodemietert zijn door Kimble (die zo'n beetje de volledige inhoud van de interne forums heeft gekopieerd) is er vanaf onze kant enige terughoudenheid voor wat betreft het vertrouwen in nieuwe (onbekende) mensen.

 

Die voorzichtigheid voelde Dennis zich -op zich begrijpelijk- niet prettig bij waardoor hij heeft besloten van het moderatorschap af te zien.

 

Het vervelende gevolg is nu wel dat door uitblijven van een geschikte moderator dit forum m.i.v. morgen als subforum naar 'Overige merken' gaat.

 

Ieder forum heeft toezicht nodig en op dit moment is er helaas onvoldoende toezicht.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Aangezien je het verhaal niet precies kent, kan je jezelf er dan ook maar beter niet mee bemoeien. wink

 

Niemand heeft namelijk gezegd dat Dennis de zaak bedonderd.

Niemand zegt dat Dennis niet eerlijk is.

Niemand neemt Dennis ook maar iets kwalijk.

 

Wij zijn simpelweg voorzichtig met nieuwe mensen. Er worden veel vragen gesteld, er geldt een proeftijd enz.

 

Dennis voelde zich daar niet prettig bij en dat kan ik me zelfs ook wel een beetje voorstellen.

 

Aan de andere kant zijn wij (alle moderators) een tijdje geleden enorm belazerd door Kimble die vrijwel de hele inhoud van de interne forums heeft gekopieerd, wachtwoorden heeft gereset en rechten heeft gewijzigd vanuit zijn positie als moderator.

 

Mogen wij dus a.u.b. voorzichtig zijn?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Geen enkel punt.

 

Jouw reactie is begrijpelijk maar wel onjuist.

 

Er is geen ruzie en er zijn geen woorden met Dennis.

 

Het is jammer dat Walter dit met zijn wat achterbakse manier van handelen een beetje verziekt heeft, maar het is niet anders.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Na wat wikken en wegen heb ik besloten dat ik het tijdelijk zelf ga doen.

 

Ik heb een Clarke Tech ET9000 staan die ik van een distributeur ter beschikking heb gekregen voor een review en aangezien die review nog niet helemaal klaar is, kan ik dit forum wel een beetje in de gaten houden en waar nodig ondersteuning bieden.

 

Ik zou het zelf ook vervelend vinden als dit (nu nog rustige) forum naar 'Overige merken' verdwijnt.

 

We hebben wel nog steeds een moderator nodig. Als leden hier steeds vaker alleen maar voor hapklare brokken komen en zelf geen vrijwilligerswerk willen doen, houdt het natuurlijk wel een keer op.

 

Dan gaat het forum alsnog naar 'overige merken'.

 

Ik hoop dus dat leden die hier veelvuldig komen en posten zichzelf ook in willen gaan zetten voor de rest, want wij hebben slechts een beperkt aantal handen en vele handen maken licht werk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Ik waardeer in ieder geval jouw inzet!

Dan nu maar hopen dat er gauw iemand komt met genoeg kennis, ervaring, tijd en motivatie om dit forum te gaan trekken.

 

 

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rivkaatje
Origineel bericht van: Michel
Aangezien je het verhaal niet precies kent, kan je jezelf er dan ook maar beter niet mee bemoeien. wink

Niemand heeft namelijk gezegd dat Dennis de zaak bedonderd.
Niemand zegt dat Dennis niet eerlijk is.
Niemand neemt Dennis ook maar iets kwalijk.

Wij zijn simpelweg voorzichtig met nieuwe mensen. Er worden veel vragen gesteld, er geldt een proeftijd enz.

Dennis voelde zich daar niet prettig bij en dat kan ik me zelfs ook wel een beetje voorstellen.

Aan de andere kant zijn wij (alle moderators) een tijdje geleden enorm belazerd door Kimble die vrijwel de hele inhoud van de interne forums heeft gekopieerd, wachtwoorden heeft gereset en rechten heeft gewijzigd vanuit zijn positie als moderator.

Mogen wij dus a.u.b. voorzichtig zijn?

Mvg,

Michel



Graag zelfs !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Bedankt dat je dit de eerste tijd even zelf doet.

Misschien dat er andere gebruikers toch nog zouden willen.

Mij ontbreekt het aan tijd .

 

Dus jongesn wie zou het willen ??

 

 

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Michel
Aangezien je het verhaal niet precies kent, kan je jezelf er dan ook maar beter niet mee bemoeien. wink

Niemand heeft namelijk gezegd dat Dennis de zaak bedonderd.
Niemand zegt dat Dennis niet eerlijk is.
Niemand neemt Dennis ook maar iets kwalijk.

Wij zijn simpelweg voorzichtig met nieuwe mensen. Er worden veel vragen gesteld, er geldt een proeftijd enz.

Dennis voelde zich daar niet prettig bij en dat kan ik me zelfs ook wel een beetje voorstellen.

Aan de andere kant zijn wij (alle moderators) een tijdje geleden enorm belazerd door Kimble die vrijwel de hele inhoud van de interne forums heeft gekopieerd, wachtwoorden heeft gereset en rechten heeft gewijzigd vanuit zijn positie als moderator.

Mogen wij dus a.u.b. voorzichtig zijn?

Mvg,

Michel


Inderdaad graag zelfs !
Ik vraag me af wat de procedure is die gehanteerd wordt.
Is Dennis bijvoorbeeld uitgenodigd, en in levende lijve onder het genot van een kop koffie en
een sprits (mag ook kano zijn) onderworpen aan een dialoog ?
Of geschied alles per email / forumberichten ?

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Gast satelitedream

is het niet mogelijk de et5000 en of et9000 bij de vu onder te brengen?

Zo heel veel verschil is er niet in de ontvangers, en de vu klanten zullen de et klanten toch niet bijten.

 

zelf ben ik in het bezit van een vu+ duo en 2x et5000 (een et9000 is onderweg) en heb nog wat andere ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm ik weet niet of ik aan de voorwaarden voldoe (actief genoeg ben enzo) maar wil me wel aanmelden voor het moderator-schap.

Ik heb een dreambox 7025 gehad en heb nu een VU+DUO en een ET9000. Ik hoor het wel of ik in aanmerking kan komen en wat de 'beruchte' eisen zijn wink

1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...