Ga naar inhoud


teletext eredivisie live hd


lowieke10

Aanbevolen berichten


Ja het is triest, en het is ook nog een deelkanaal met Penthouse HD.

Als klant moet je maar afwachten, of en hoe Canaldigitaal dit oplost als het sd kanaal verdwenen is.

Wordt er verder geen actie ondernomen door Canaldigitaal, dan is je pakket gedevalueerd en heb je het recht om op te zeggen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeer waarschijnlijk dat het deelkanaal EL1HD en PenthouseHD niet lang zal duren en EL1HD weer 24/7 wordt... Alleen kan het zijn dat het wel nog een paar maandjes zo kan voortduren... maar het is eindig.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het is zeer waarschijnlijk dat het deelkanaal EL1HD en PenthouseHD niet lang zal duren en EL1HD weer 24/7 wordt... Alleen kan het zijn dat het wel nog een paar maandjes zo kan voortduren... maar het is eindig.


Eindig / voortduren ?, als Canaldigitaal zo'n halfgebakken pakketje aanbied, dan is Eredivisie live eindig bij Canaldigitaal.

Origineel bericht van: Neptunus
Volgens mij heb je sowieso het recht op te zeggen...


Ja, met een jaarcontract als er geen 24/7 kanaal meer is, dan heb je het recht ook omdat er niet meer hetzelfde geboden wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om over een halfbakken bakketje te 'praten' hier vind ik ook everdreven... Bij andere providers met alle vier de EL zenders ben je ook neer per maand kwijt voordat je een glimp van EL kan zien...

 

Citaat:

Ja, met een jaarcontract als er geen 24/7 kanaal meer is, dan heb je het recht ook omdat er niet meer hetzelfde geboden wordt.

Als je echt 's nachts naar live EL voetbal kijkt dan zou ik dat vooral doen laugh

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt 's nachts naar live EL voetbal kijkt ....

 

Nee, er is 's nachts geen live voetbal, maar wel herhalingen die na 00.00 uur doorlopen. En er zijn nu eenmaal mensen die in ploegendiensten moeten werken of (soms) andere verplichtingen hebben tijdens live uitzendingen.

Bovendien wordt de "provincie" club vaak op live 3 of 4 gedrukt, en hebben die baat bij een volledig pakket, en daar graag een paar euro meer voor betalen.

Vreemd vindt ik het dan ook niet dat abonnees bij Canaldigitaal klagen, met inderdaad: een halfbakken pakketje en om die reden hun abonnement opzeggen.

 

@Littlesat, jij mag weer het laatste woord, ik heb er nu genoeg over gezegd....

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lowieke10
als eredivisie live alleen nog in hd uit gaat zenden dan geen teletext meer??? want alleen tt op sd kanaal


Ik weet niet of het door de gebruikte techniek komt, maar het kan wel.

Ik heb behalve de schotel, ook KPN iTV (glasvezel) en daar is begin deze week wel de TT toegevoegd op het HD kanaal van EredivisieLive 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bij ziggo prikken zo ook nog EL1SD door... wat bij CDS niet (meer) nodig is, dus de aanvoer ook niet. Ziggo prikt dus waarschijnlijk de teletekst door via het SD kanaal. In HD is officieel geen teletekst in het protocol.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach.het zijn niet de snelste en zeker niet de klant vriendelijkste ,EN ze komen hun afspraken ook niet na.

had het telefoon nummer, wat afgelopen tijd in de banner van eredivisielive 1 liep, voor een gratis hd ontvanger gebeld.

krijg je canaldigitaal aan de lijn (wou eerst roepen foutje bedàànkt) :D.

Afspraak gemaakt voor de levering van die ontvanger, levering ging via een bezorgdienst.

Er zijn nu al tien bezorg dagen over heen en nog geen kip gezien.

Zou je helemaal geen HD ontvanger hebben...........mis je toch echt het slot van de eredivisie.

het interesseert die boevenbende volgens mij, echt geen reet of je iets ziet, als je maar betaald hebt.

Ze hebben gelukkig genoeg klanten,dan kunnen ze er volgend seizoen er wel een paar missen denk ik zo.

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In HD is officieel geen teletekst in het protocol.


Er bestaat geen HD-protocol, en in het protocol waar het om gaat, DVB, zit gewoon teletekst.

De problemen worden veroorzaakt doordat met name Amerikaanse fabrikanten (daar werd HD het eerst populair), apparatuur leveren die niet geschikt is om teletekst door te geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het hele gedoe met HD inclusief HDMI is teletekst "verbannen".... en in feite is deze oude techniek achterhaald en op veel plekken al vervangen door diverse rode knop technologieen.... Echter o.a. in Nederlands is teletekst nog aktueel...

 

Vandaar dat IK dus OOK VIND dat CDS de teletekst van EL1 MOET gaan doorgeven... Alleen zal dat wel eens duur kunnen zijn voor CDS omdat teletekst niet bestaat in een HD aanvoer. Dus zullen ze een complete SD aanvoer moeten aanhouden of iets anders verzinnen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...