Ga naar inhoud


Entertainment pakket + hd heb je dan ook Sport1 HD


hugogertie

Aanbevolen berichten


Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik het ook bekeken maar er is ook nog een entertainment HD pakket waar je een ontvanger en alles bij huurt. Daar staat ook Sport1 HD bij maar daar staat ook een verwijzing naar de pakketen. Dus niet helemaal duidelijk.

Ik verwacht niet dat Sport1 HD er bij zit en dat je je daar appart voor moet aanmelden en dit dus € 9.95/mnd extra kost en daar pas ik voor.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot twee weken geleden had ik het Familiepakket + het HD pakket.

 

Toen Sport1 uit dit pakket verdween heb ik met CD gebeld met de vraag waarom ik alleen voor Sport1/HD een extra prijs van Euro 9,95 moest gaan betalen om deze te kunnen ontvangen, ondanks mijn HD pakket.

Per slot van rekening zaten Sport1/SD en Sport1Golf/SD al in het familiepakket.

 

Men deelde mij mede dat als ik naar het Entertainment pakket zou overstappen ik daarin ook Sport1HD zou kunnen ontvangen.

 

Dit heb ik gedaan, en sindsdien heb ik inderdaad Sport1HD.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dukdalf


Per slot van rekening zaten Sport1/SD en Sport1Golf/SD al in het familiepakket.




Die zitten en zaten nooit in het familiepakket, aan het feit dat je momenteel nog steeds sport1 golf kunt ontvangen en tot kort geleden sport1sd/tennis kun je dan ook geen rechten ontlenen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dukdalf
Tot twee weken geleden had ik het Familiepakket + het HD pakket.

Toen Sport1 uit dit pakket verdween heb ik met CD gebeld met de vraag waarom ik alleen voor Sport1/HD een extra prijs van Euro 9,95 moest gaan betalen om deze te kunnen ontvangen, ondanks mijn HD pakket.
Per slot van rekening zaten Sport1/SD en Sport1Golf/SD al in het familiepakket.

Men deelde mij mede dat als ik naar het Entertainment pakket zou overstappen ik daarin ook Sport1HD zou kunnen ontvangen.

Dit heb ik gedaan, en sindsdien heb ik inderdaad Sport1HD.




Klopt navraag bij CD en inderdaag Sport1 live HD zit in het pakket omdat Sport 1 live sd niet meer operationeel is.
Sport1 tennis werkt niet.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zonder HD abbo heb je met het entertainment pakket Sport1HD...

 

Ik zag trouwens op de nieuwe website van CanalDigitaal dat het gewone (zonder HD) Familie-, Entertainment- en Top pakket niet meer te bestellen is... Het enige wat nog zonder HD te bestellen is, dat is het Basis pakket.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...