Ga naar inhoud


gardena snoeischaar mesje stuk


eagle

Aanbevolen berichten

hallo allen

dit wou ik even met jullie delen

vorige week tijdens het snoeien mesje stuk van mijn 15 jaar oude snoeischaar ,heb gardena NL gebeld of ik ook een nieuwe mesje kon bestellen

ze vroegen het type nr en mijn gegevens volgende dag tnt aan de deur met een pakje waarin een nieuwe snoeischaar !

SUPER TOCH

gr eagle

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel een goede service van gardena, maar de rekening komt

altijd een paar dagen later toch?

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom
Wel een goede service van gardena, maar de rekening komt
altijd een paar dagen later toch?


In dit geval denk ik niet want er zullen meer sat-edes dan eagles rondlopen. Ik verwacht dat gardena nl gewoon een mooi gebaar wilde maken naar deze trouwe gebruiker met bijzondere vraag. Hadden vast niet een passend mesje voor dit oude model schaar en vandaar maar een complete schaar afgeleverd. Goede reclame voor ze aan aan de verjaardagstafel.

Als ze nav dit topic straks 15 verzoeken per week krijgen ipv 1 per 15 jaar zal er beslist een acceptgiro meegeleverd gaan worden smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eagle
Mischien had ik het in mijn eerste bericht moeten zetten dat ze hun garantie nakomen zonder gedoe (25 jaar garantie)
geen gezeur over bonnen enz enz


Aha, dus als ik een gardena snoeischaar wil hebben mail ik ze ff dat mijn mesje stuk is smile

Heb ook eens zoiets gehad met mijn ledlampen gekocht bij een lokale discounter, na ruim een jaar viel de ene naar de andere uit.
Discounter wilde niet garantie afhandelen, fabrikant direct benaderd en kreeg 4 nieuwe opgestuurd, de huidige mocht ik gewoon houden. Oorzaak was een partij waar fabricagefout inzat die per ongeluk toch op de NL markt was belandt.
Ook niet niks moeilijk doen over aankoopbewijzen e.d.

Denk dat we zelf veel te vaak weggooierig zijn ingesteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Oorzaak was een partij waar fabricagefout inzat die per ongeluk toch op de NL markt was belandt.
Ook niet niks moeilijk doen over aankoopbewijzen e.d.
Denk dat we zelf veel te vaak weggooierig zijn ingesteld.


Denk,dat als je het zo bekijkt, ze dan toch wel genoeg winst maken als ze die handel met fabricagefouten op een andere markt zetten,dan de NL markt wink

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde meegemaakt met 3 Fritzboxen.

 

Ik had er een paar die defect waren, maar de leverancier kon er niets meer mee doen i.v.m. garantie, verouderde modellen etc. wat dan ook.

 

Echter stelde hij voor dat ik contact zocht met de distributeur van Fritz in NL (deze zit toevallig vlakbij mijn geboortestad).

 

Na contact te hebben gehad kon ik diezelfde dag 3 andere ophalen. Nieuwere modellen en nieuw in de doos.

 

Moest wel de 3 kapotte inleveren, maar ja, dat is pas service. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...