Ga naar inhoud


storing op vt4?


zjik

Aanbevolen berichten


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

idd

deze morgen nog altijd hetzelfde.

wie de vallende ziekte heeft zou beter niet kijken, gisteren tijdens the mentalist was het niet om aan te zien crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals zovelen begon ik eerst mijn bekabeling te bekijken tussen satontvanger en TV maar aangezien er o.a. geen problemen waren op Canvas HD enz. vermoedde ik inderdaad een probleem bij TV Vlaanderen.

Als TVV een bewijs zou nodig hebben, is dit geen probleem want ik heb zowel the mentalist als castle opgenomen op VT4 wink

 

Zoals andere leden hier al meedeelden, doet het probleem zich ook voor bij VijfTV en Vitaya. Acht kan ik helaas niet bevestigen omdat ik er niet naar gekeken heb.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de schotel niet goed afgesteld zou zijn dan zou het op alle zenders moeten zijn smile

 

Helaas is dit niet het geval en is het enkel op de tvv zenders zoals vt4 en vitaya voor zover ik heb vastgesteld.

 

Maar ja de helldesk van tvv weet het altijd beter dan eender wie ook heh.

Die meisjes en jongens moeten toch enkel standaard antwoorden geven die op hun scherm komen.

Zelf weten die in princiepe niets af van het gehele sat gebeuren en de meesten zitten dan ook bij telenet of belgacom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren kan ik geen enkel programma op Astra 1 transponder 119 (12722 H) meer decoderen. Dit is de transponder waar zowat alle Belgische zenders in SD formaat op zitten (een, VTM, 2BE, VT4, vijfTV, ...), m.a.w. waar deze "storing" zich op voordoet.

 

Alle andere TVV/CD transponders kan ik wel nog mooi decoderen, zoals 12515 H (NED1-2-3 in SD, NGC) en 12344 H (Discovery), evenals de HD versies van een, Canvas en VTM op Astra 3.

 

Ik ben sinds een half jaar een dolgelukkige MythTV gebruiker, maar gebruik dus een Smargo kaartlezer + oscam + vdr-sasc-ng om mijn TVV smartcard te kunnen gebruiken (ik ben uiteraard een betalende klant, en neen ik ga nooit sharen, want ik wil net TVV steunen precies omdat zij de enige aanbieder zijn waarmee ik MythTV kan gebruiken voor Belgische zenders).

 

Als ik de smartcard in m'n backup MVision decoder stop, heb ik dezelfde symptomen als jullie op VT4 (zwarte flitsen) doch niet op andere zenders, dus de kaart werkt alleszins nog perfect. En aangezien mijn MythTV setup ongewijzigd is en andere transponders wel decodeert, moet er wel iets gewijzigd zijn aan TVV-kant.

 

Ik vraag me af of dit geen rondje cardsharing-pesten is, waar ook betalende klanten als ik de dupe van zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel op de TV Vlaanderen website staat er in ieder geval nu wel een bericht over de problemen die we hier vermeld hebben.

Werkzaamheden TVV

Citaat:
Woensdag 13 april 2011: Uitzendingen VT4 / VijfTV

De uitzendingen van VT4 en VijfTV ondervinden korte onderbrekingen. Wij stellen momenteel alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt aan allen om dit topic te posten, ik heb ondertussen mijn schotel beter afgesteld, een 2e dreambox aan de antenne gehangen en dit toestel heeft het evengoed. We weten nu dat er storingen zijn die niet veroorzaakt worden door een defect aan onze zijde. Ik vreesde al dat mijn dreambox zijn geest ging geven frown

 

mvg,

 

Docydoc

Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brambo's
Wel op de TV Vlaanderen website staat er in ieder geval nu wel een bericht over de problemen die we hier vermeld hebben.
Werkzaamheden TVV
Citaat:
Woensdag 13 april 2011: Uitzendingen VT4 / VijfTV
De uitzendingen van VT4 en VijfTV ondervinden korte onderbrekingen. Wij stellen momenteel alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.


Tja en als je naar de helpdesk belt is er niets aan de hand. cry

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

 

Nog steeds storingen op VT4, VijfTV en vermoedelijk hele transponder.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...