Ga naar inhoud


[DIABLO] Welke cam te kopen?


Gast phil49

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik had een clarke tech 3100 USB plus en heb me onlangs een clarke tech 3100 HD aangeschaft. De bedoeling is dat het eerste toestel naar de slaapkamer verhuist. Ik heb ook een TV Vlaanderen smart card en zou nu graag "sharen" met het toestel in de slaapkamer. Als ik het goed begrepen heb, moet ik me daarvoor een diablo aanschaffen...

 

Mijn vraagjes:

 

1/ welk model is daartoe het best geschikt? Gaat het om de diablo wifi?

2/ volstaat die ene cam, of moet ik daarbij nog een programmer, loader of iets dergelijks aankopen?

3/ bestaat er buiten de diablo nog een andere mogelijkheid (nu heb ik het niet over kabels, de kamers liggen te ver uit elkaar).

4/ de schotel is een multytenne single. Als beide ontvangers via de diablo verbonden zijn, kan ik dan vrij kiezen tussen wat ik op beide wil zien, of moet het om zenders gaan die op dezelfde transponder of zo zitten?

Ik bedoel, kan ik bijvoorbeeld op de ene ontvanger naar voetbal op Astra 1 kijken terwijl mijn vrouw in de slaapkamer naar een film op een zender op Hotbird kan kijken of is dit onmogelijk?

 

Bedankt alvast

Phil

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Zolang je twin of quad LNB(s) gebruikt maakt het niet uit dat je naar verschillende satellieten kijkt. Welke cam je nodig hebt, dat weet ik dan weer niet, de ervaringen lopen zeer uiteen. Misschien moet je even in het Review gedeelte kijken, daar stond volgens mij een alternatief voor die Diablo WiFi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel of een Diablo Wifi voor jouw doeleinden geschikt is.

Een Diablo Wifi is ontworpen om verbinding te maken met een externa 'card server', zoals bijvoorbeeld CCCam, draaiende op een andere PC of Linux ontvanger.

Een Diablo Wifi kan zelf geen kaart sharen.

 

Adri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

 

Ik heb zelf nog even gesearched op google en het lijkt me inderdaad dat ik beter opteer voor een diablo cam wireless en een diablo basisstation, tenzij er nog andere opties zijn?

 

Ik heb internet in het pand.

 

Phil

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...