Ga naar inhoud


PGI v1.0, Kiryu (CRD 13736) is beschikbaar


hafeez

Aanbevolen berichten

PGI v1.0, Kiryu (gebaseerd op CRD 13736) is sinds vannacht beschikbaar.

 

Flink wat verbeteringen en bugfixes dus te veel op op te noemen.

Maar de grootste verbetering vind ik zelf de EPG die nu wordt opgeslagen op USB of HD.

 

Te downloaden bij vriend Denktenk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik wacht nog ff af.Draait nu op 0.7.3 perfekt.Als ik update hoop ik dat de conversie werkt.Anders blijft het oude 0.7.3 erop staan.Teveel opgenomen bestanden die ik nog moet zien.

Ff wachten want er schijnen problemen te zijn met de kanalen database.Mss een probleempje van een enkeling maar heb nu weinig tijd om lang te testen dus zeker spelen.

Ook weer het addon pack te installeren en via ftp chmod te doen.Hopelijk werkt de backup terugzetten wel.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou iemand hiervan ook nog een n00b-versie voor CD+NL met OSCAM (zoals de n00b-versie van 0.7.3) kunnen posten?

 

Alvast bedankt.

 

 

VU+ Solo2 met VTI 5.1.0

IPBOX 9000 2 DVBS2 tuners
Triax single 0,2dB LNB DiSEqC rotor
Visiosat met 4 twin LNB's
Samsung 8700 46" 3D LED TV
Denon 3805 receiver
Naim NAC202 / NAP200
B&W 804S front
B&W LM1 rear

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RainX
Zou iemand hiervan ook nog een n00b-versie voor CD+NL met OSCAM (zoals de n00b-versie van 0.7.3) kunnen posten?

Alvast bedankt.


Had je niet moeten zeggen RainX, je bracht helaas mijn vage kennis op ideeën.(vanwege het mooie weer had ik het langer stil willen houden)
Flashen->kanalen lijst scannen of terug zetten->werken(hoop ik)
Hij staat standaard op oscam ingesteld, vanwege het snelle decoderen.
Ik dacht dat hij de kaart update, maar zeker weet ik het niet.(na de volgende kaart update weet ik het zeker)

Je kan hem binnen hengelen op: http://www.file-upload.net/download-3378658/pgi-9000-v1.0-CD-NL-n00b-versie.rar.html

Alle eer gaat naar pacco en zijn team voor het werk aan deze PGI v1.0 versie.

Nico
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik blijf bij de oude versie 0.7.3.Zie overal dat er nogal wat miserie is met versie 1.0.Heeeel belangrijk is dat je geen 2 opnames zou kunnen maken op dezelfde transponder.Dan kan je ook niet meer twee opnames doen en 1 ander kanaal bekijken op CD+ NL.Momenteel kan ik dit wel met 0.7.3.En de updates komen ook netjes door.

Moet ook nog afwachten of het converteren gaat.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ook een rede dat het liever voor me gehouden had.

Ik zit nu liever buiten in dit mooie weer, dan tv kijken. hehehe

Ik vind het een klein beetje jammer dat het PGI team het met het lange test tijd niet opgemerkt hadden.

Misschien in de toekomst in de EPG link-show toevoegen i.p.v. crossepg te moeten gebruiken, en mijn vrouwtje is weer helemaal blij.

 

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja het convert programma werkt hier, maar je kan hem beter in de nacht uitvoeren.

Je hebt veel opnames, vandaar dat het lang kan duren.

Zelf haal ik de opnames uit de box, zodat ik alle onzin eruit kan halen.

Daarna zet ik de mpeg's terug in de divx map, zodat de mediaplayer het kan afspelen.

 

Nico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ikbennico

Ik vind het een klein beetje jammer dat het PGI team het met het lange test tijd niet opgemerkt hadden.
Misschien in de toekomst in de EPG link-show toevoegen i.p.v. crossepg te moeten gebruiken, en mijn vrouwtje is weer helemaal blij.
Nico


Uhm wat hadden we dan precies op moeten merken? Of heb ik iets gemist in de thread. En het is idd vreemd dat al die testers het in 6 weken ook niet ontdekt hebben. (ik weet namelijk niet wat we gemist hebben).

Crossepg heb je niet meer nodig overigens, zolang de provider fatsoenlijk epg uitzend. EPG wordt nu gewoon in een database opgeslagen en is dus altijd persistent. En voor de NL en TVV zenders werkt het in ieder geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ontevreden ben hoor, als mijn vrouw tevreden is ben ik dat ook hoor.

Maar zeg maar als je b.v. ned1 opneem(nu bezig) kan je niet ned2 opnemen.

Er gebeurd dan niets.(geen 2e opname op dezelfde TP)

Het EPG gedeelte werkt prima hoor, maar ik bedoel link-tvshow(ofzoiets) voor EPG.

Zeg maar je volgt b.v. 'wie is de mol', dan kan je aangeven dat als hij hem weer tegenkomt hij hem automatisch in de opnamelijst zet om op te nemen.

 

Nico

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang die 2de opname op dezelfde transponder niet werkt doe ik geen update.Werkt hier nu lekker met de oude 0.7.3.Verwonderd mij dat het dan niet gaat met de nieuwe 1.0.

Zal wel een bug zijn.Mss is die opgelost in 1.1 .LOL :D

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik bang dat je voor altijd op de 0.7.3 versie zult moeten blijven hangen.

 

Het is geen bug, maar een designflaw door dgs. Overigens zal het bij geen enkel image werken, althans niet betrouwbaar.

 

Wat er namelijk gebeurd is het volgende: als je 2 opnames op dezelfde transponder wilt maken en nog een 3 wil kijken op dezelfde transponder en alle 3 zijn ze geencrypt, dan door de manier waarop de software met de emu's (pmt files) omgaat, wordt de /tmp/pmt file non-stop gewijzigd (dit is normaal maar 1 keer het geval als je van zender wijzigt). De emu krijgt hierdoor telkens een opdracht om een andere filter op de demux te zetten (wat in feite niet waar is) en kan daardoor crashen, of de stapi drivers crashen.

 

Met nl zenders die relatief lange ecm tijden hebben valt het nog wel mee, maar met bijvoorbeeld de sky zenders in duitsland, die een veel strakkere timing hebben, gaan er daarbij een hoop opnames verkeerd en krijg je veel haperingen.

 

Ook al werkt het soms wel, het is te onbetrouwbaar. We hebben dus de keuze gemaakt om de opnames op dezelfde transponder te beperken tot 1 voor encrypte zenders. Want: beter maar 1 opname kunnen maken die lukt, dan 2 waarvan je niet weet of het gelukt is. Of denk jij daar anders over?

 

Voor CD kun je nog altijd kiezen om 1 van de 2 opnames de SD variant te pakken en voor de andere de HD variant (voor de normale zenders zeg maar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...