Ga naar inhoud


PGI v1.0, Kiryu (CRD 13736) is beschikbaar


hafeez

Aanbevolen berichten

Bij mij wil deze PGI 1.0 met oscam niet updaten.

Mijn kaartje is een tijdje niet gebruikt en via CD heractiveren en ook aldaar resetten geeft geen effect.

Hierbij een printscreen van de webif van Oscam.

 

Het lijkt dat het kaartje wel verbindt, maar na de melding van out of date geen vervolg krijgt.

 

Kan iemand me verder helpen?

 

post-10039-1318262052,6524_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@RainX

 

Hoi RainX

Ik zou nog doorgeven of de updates doorkwam.

Hij stond nog een paar dagen geleden op 011/07/02 nu op 2011/07/12

 

->type: SECA, caid: 0100, serial: 571449674, card: Canal+ NL v10.0

[seca-reader] provider: 1, valid: 1, name: MANAGMENT, expiry date: 2011/06/03

[seca-reader] SA: 1107CCA8

[seca-reader] provider: 2, valid: 1, name: CANALDIGITAAL, expiry date: 2011/07/12

[seca-reader] SA: 002AC392

providers: 2 (0000,006A)

[seca-reader] parental locked

[seca-reader] no PBM for provider 1

[seca-reader] PBM for provider 2: C200000000000000

 

Dus heb hier geen problemen met de updates via oscam.

 

Nico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updates komen wel door, maar ik denk dat de (her)activatie niet goed doorkomt als de kaart eenmaal verlopen is. Heb hier eerder eens iets over gelezen, geen idee meer waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arvy
Updates komen wel door, maar ik denk dat de (her)activatie niet goed doorkomt als de kaart eenmaal verlopen is. Heb hier eerder eens iets over gelezen, geen idee meer waar.


Ik heb nog geen heractivatie nodig gehad, dus heb er geen ervaring mee.
Ik zal het een tijd in de gaten houden, maar de laatste tijd geen problemen met oscam gehad.(omtrent updates)

Nico

Ps
Heb jij ervaring met het instellen van crontab?
Op de PGI manier werkt het hier niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: plex

Ik heb de database opnieuw gescand en de epg.dat en epg.dat-wal van de media verwijderd echter geen resultaat.
Weet iemand nog een oplossing???
gr
Plex

Als je die file weggehaald hebt controleer ook de datum&tijd van de box daarna reboot de box.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ikbennico,

Ik gebruik nu jou noob versie van pgi. Deze werkt op de epg problemen van ned2hd en sbs6hd erg naar mijn zin. Mocht het toch niet lukken zal ik die andere versie gaan proberen. Misschien heeft nog iemand een tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...