Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Automatiche mappen / bestanden herstellen


Frankly

Aanbevolen berichten

Kreeg de laatste weken zo af en toe vanzelf een bericht dat de TF bezig is met het 'herstellen van mijn bestanden en mappen'. Heb laatst HD probleem gehad, de voeding vervanen en toen ging het weer. Maar deze week weer dezelfde mededeling;

'herstellen van mijn bestanden en mappen' hij is daar een paar minuten mee bezig en daarna draait alles weer.

Iemand een idee, of oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit probleem ook, het heeft allereerst met de voeding te maken.

In Duitsland een speciale elkosetje gekocht, alle elko`s in de voeding vervangen, maar na een tijdje start hij toch weer af en toe vanzelf opnieuw op.

Er zat een 1 Tb schijf in, ik heb de gehele inhoud overgezet naar een nieuwe 1 Tb schijf, maar deze nieuwe schijf herkent hij niet.

Pas na enige tijd, als de schijf warm is, kan ik de Topfield opnieuw opstarten, waarna hij de schijf herkent.

Dan kan ik ook de inhoud afspelen.

Vermoedelijk moeten er ook op het moederbord een aantal elko`s vervangen worden.

Elders op dit forum heeft iemand gezegd dat dit probleem softwarematig is op te lossen door er Enigma op te zetten.

Maar ik heb hier geen verstand van, ik heb er inmiddels maar mee leren leven.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Elders op dit forum heeft iemand gezegd dat dit probleem softwarematig is op te lossen door er Enigma op te zetten.
Maar ik heb hier geen verstand van, ik heb er inmiddels maar mee leren leven.


Je moet ook wel een beetje durven, ook al denk je er geen verstand van te hebben. Ook ik had in het begin diep water vrees, maar dat verdwijnt snel als besloten hebt Enigma er op te zetten. Kost een tijdje inlees periode , maar als je het eenmaal weet stel het geen r*k voor.

Dit zomaar even als kleine prikkel?

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...