Ga naar inhoud


TV Oranje geen beeld meer?


radioalbatros

Aanbevolen berichten

Ik zag net dat ik op het kanaal waar TV Oranje op zat geen beeld meer had. Op de Nokia DBox2 en op de Dreambox 7000 geen beeld.

Nu is het na 21.45 uur dus dan is er nooit beeld maar is er wat over bekend. Ik kan op Canaldigitaal er niks over vinden en bij TV Oranje op de site ook niks. En op Sat4 all stond ook niks hierover.

 

Heeft iemand iets gehoord dat er een zender wijziging is of andere info hierover?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat kanaal word gedeeld met Dorcell,en om 21.45 gaat tv oranje uit om dan iets later beeld te geven aan Dorcell.

die 2 kanalen zijn ook verhuisd naar de transponder van Tv Vlaanderen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien staat het niet duidelijk omschreven hierboven maar dat TV Oranje uitzend van 5.30 uur tot 21.45 uur is mij bekend. Maar het was nog voor 21.45 toen ik gekeken had en er GEEN beeld was. Oke naar de Transponder van TV Vlaanderen verhuisd. Zal morgen eens kijken of ik weer beeld kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geohaai
Ook op de VU+ duo met openpli geen ontvangst van tv oranje.
Op de goedgekeurde philips wel. Canal digitaal is toch niet aan het rotzooien met coderingen?


Bij mij deed hij het ook niet maar onder providers Canaldigitaal staat tv oranje. er ook bij en die werkt wel dus met een punt erbij smile

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helemaal met je eens. En helemaal de laatste tijd zijn er veel wijzigingen. sbs6, net5 veronica, zender wijziging. BVN zenderwijziging, regionalen 3x gecodeerd , 2x geen beeld meer wel geluid. Tv oranje zender wijziging.

 

Van de laatste heb ik ook nergens wat gelezen of een nieuwsbrief over gehad.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Ptje
Is toch gewoon walgelijk wat die sat providers aan het klooien blijven. Is voor de hobbyist niet zo`n probleem, maar voor de tv kijker is het toch steeds maar een gedonder.


Daar is een oplossing voor.
Je kan als gewone tv kijker kiezen voor een ontvanger met de CanaalDigitaal fastscan functie, of een gecertificeerde ontvanger.

Dan is het inlezen van de zaplijst een fluitje van een cent of het gaat geheel automatisch en merk je de transponderwisseling niet eens.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is een oplossing voor.

Je kan als gewone tv kijker kiezen voor een ontvanger met de CanaalDigitaal fastscan functie, of een gecertificeerde ontvanger.

 

Dan is het inlezen van de zaplijst een fluitje van een cent of het gaat geheel automatisch en merk je de transponderwisseling niet eens.

 

Word het tv kijken voor mij wel erg saai wink Hou wel van om wat uit te vogelen !

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv


Daar is een oplossing voor.
Je kan als gewone tv kijker kiezen voor een ontvanger met de CanaalDigitaal fastscan functie, of een gecertificeerde ontvanger.

Dan is het inlezen van de zaplijst een fluitje van een cent of het gaat geheel automatisch en merk je de transponderwisseling niet eens.


Ik zeg niet dat het dan heel lastig is, maar toch voor een "Tv kijker" toch wel veel gevraagt. Ik vind het de gebruiksvriendelijkheid van schotel kijken behoorlijk schade. Laat ze dan iets bedenken, dat die lijsten automatisch geladen worden. Corrigeer me als het niet zo is, maar zoals bij Ziggo bijvoorbeeld ? Volgens mij merk daar niemand iets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is al bedacht.

Wanneer je kiest voor een Canaaldigitaal goedgekeurde ontvanger wordt de fastscan lijst volautomatisch geladen. en heb je altijd een actuele kanalenlijst.

 

Je hebt bij Canaaldigitaal echter keuzevrijheid van welke ontvanger je koopt, en daarmee ook zelf de keuze of je kiest voor het gemak van de voorgeprogrammeerde kanalenlijst, of zelf aan de slag gaat, wanneer er transponders veranderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...