Ga naar inhoud


Welke tv met ingebouwde satellietontvanger


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil een tv aanschaffen met ingebouwde C+ satelliet ontvanger van maximaal 32 inch. iemand enig idee welke tv hier het beste voor in aanmerking komt.

Alvast vriendelijk dank,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: stuk
Hallo,
Ik wil een tv aanschaffen met ingebouwde C+ satelliet ontvanger van maximaal 32 inch. iemand enig idee welke tv hier het beste voor in aanmerking komt.
Alvast vriendelijk dank,


Geen idee wat je met C+ bedoeld. Bij kabel tuners heb je CI+, maar dat heb je bij mijn weten niet nodig voor Satelliet tuners, en volstaat CI.

In ieder geval heb ik op een heel bekende site even gezocht naar een overzicht van TV's tot 32" met een DVB-S2 tuner voor HDTV ontvangst. Panasonic heeft er 3, Philips 1, en Samsung 10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Feitelijk komt het erop neer dat TS een tv wil met een DVB-S(2) tuner erin, welke gaat werken met de signalen van CDS.

 

Of het kaartje er direct in kan, dan wel middels een CAM is volgens mij niet relevant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stuk
Hallo,
Ik wil een tv aanschaffen met ingebouwde C+ satelliet ontvanger van maximaal 32 inch. iemand enig idee welke tv hier het beste voor in aanmerking komt.
Alvast vriendelijk dank,

Ik denk dat je in de richting van een Technisat tv moet zoeken.
Die zijn voor de Duitse markt en erg gericht op satellietontvangst.
Die tv's zijn ook in Nederland te koop. Heb ze gisteren nog zien staan bij een satshop in het noorden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Technisat heeft een Nederlandse vertegenwoordiging, en zelfs Nederlandse versies van die TV's:

TechniLine 32 HD BeNeLux Edition

Wij Grunnigers hoeven niet zover te zoeken, hoor! cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is inderdaad het kunnen ontvangen van minimaal 3 satelietten (astra 1, 2 en 3) eventueel ook nog een HHD voor het kunnen opnemen.

Tv moet dan denk over een CI of CI+ beschikken. weet iemand de toegevoegde waarde van de + achter de CI?

Alvast dank,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Met de plus zijn beperkende dingen mogelijk zoals bv niet zappen tijdens reclame... Dat soort dingen. Niet zo lief dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...