Ga naar inhoud


WiFi op VU+ Duo


wivaart

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de adviezen maar ik heb het inmiddels opgegeven. Wat ik ook doe, het lukt mij niet verbinding te maken met het internet. Daardoor kan ik die cccam niet downloaden en dus mijn CD-kaartje niet gebruiken.

Ik pak mijn verlies en doe het (ongebruikte) apparaat weg. Ik gebruik nu 8 jaar sat-tv en heb inmiddels 2 Xtreme's, een humax, een azbox en dus nu een Vu+ gehad en altijd was er wel wat.

Ik weet het nu even niet meer en behelp me voorlopig maar met mijn haperende azbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Tha Great Mac

Dan toch nog een tweede poging?

 

Stel je VAP11G in op je pc en probeer of je ermee kunt internetten op je pc (de andere verbindingen dus ff afschakelen). Als dat lukt, dan weer proberen met je Vu+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit inmiddels geprobeerd. Ik heb de verbinding tussen de computer verbroken en de VAP opnieuw op de computer geïnstalleerd (waarna ik werd gefeliciteerd met een geslaagde installatie). De Lan-verbinding komt ook wel tot stand maar mijn computer meldt dadelijk dat de verbinding wsch. te zwak is om te internetten. En dat klopt want internetten lukt inderdaad niet. De router staat dan 30 cm. van de computer af!

Conclusie: de VAP deugt niet?

In ieder geval bedankt voor je moeite!

Met vriendelijke groet

 

Wivaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: wivaart
De router staat dan 30 cm. van de computer af!
Conclusie: de VAP deugt niet?

Dan zal ie wel stuk zijn denk ik. Ik overbrug met gemak meterkast - slaapkamer, metertje of 10 met muren en plafonds ertussen met sterk signaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dan zal ie wel stuk zijn denk ik.

Ik vrees het ook. Ik heb hier nog een D-Link USB-adapter liggen en daarmee heb ik de computer aan de router gekoppeld en dat werkt prima. Eerder heb ik met die D-Link geprobeerd de VU+ aan de router te verbinden maar dat ging niet. Nu ga ik maar eens zien of ik de kapotte VAP nog kan omruilen.
Nogmaals bedankt!
Mvrgr,

Wivaart
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Om te voorkomen dat de VU+-duo onverdiend een slechte naam krijgt, kom ik nog even terug op onze gedachtenwisseling aangaande wifi op de VU+-duo. De VAP deed het dus niet. Inmiddels heb ik een BELKINS-wifi verbinding aangeschaft, die via het electriciteitsnet haar werk doet. Na de installatie ervan, maakte de VU in een fractie van een seconde verbinding met het internet en een seconde later had ik cccam geladen en werkte alles uitstekend. Ik gebruik hem nu een dag of 14 en ben zeer tevreden (vergeleken met mijn AZBOX). Het geluid is prima (AZBOX een ramp), de VU toont veel meer zenders, hij zapt snel, heeft een prima EPG, is nog niet vastgelopen (AZBOX elke dag een paar keer) en maakt uitstekende opnames. Op het laatste onderdeel zie ik wel wat probleempjes maar die zal ik elders op dit forum aankaarten.

Nogmaals bedankt voor de adviezen!

 

Mvgr.

Wivaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...