Ga naar inhoud


[Amiko] Ervaringen met de Amiko Alien


Eduard07

Aanbevolen berichten

@FoF

 

Ik ben van plan om deze ontvanger te kopen. Ik begrijp van je dat je met ar software een netwerkhardeschijf kunt mounten.

 

Mijn vraag is als ik een film op de hardeschijf wil afspelen, dit zijn meestal vob bestanden. Werkt dit perfect? Krijg je ook het menu wat bij de film hoort om bijvoorbeeld de taal of ondertiteling te kiezen?

 

alvast bedankt,

 

topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb net de amiko geinstalleerd en ook een gewone 2,5" hdd er aangehangen, voeding middels usb. Geen probleem met het afspelen van avi's. Het enige probleem is de synchronisatie met de ondertiteling en het geluid. Dat loopt niet lekker.

 

Het WIFI-internetten is een andere kwestie. De ene keer lukt het automatisch, de andere keer moet je telkens de sleutel opnieuw invoeren.

Als de verbinding is gelukt, dan zijn de letters met Opera wel erg klein en de bovenste menubalken ontbreken?

Ook het afspelen van You-tube filmpjes lukt niet. Southcast werkt perfect.

 

Hebben meer mensen daar ervaring mee.

 

Verder zeer tevreden met het apparaat. Ongelooflijk veel zenders. Zelfs zonder abbo alle commercielen.

 

Groet'n Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spran062
er is nu een update van de software V1.2.07 kijk hier is naar.

Heeft niet geholpen. Hij logt online definitief niet meer in.
Vreemd dat hij het eerst wel deed en ik er verder niets aan veranderd heb.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem na install van de 1.2.07

Na het starten van E2 uit het menu en daarna terug naar de spark.

Ik kan niet meer in het update menu komen en krijg een foutmelding.

Heb daarna de rescue image er in gezet en ook de nieuwere versies, maar het is nog steeds niks de foutmelding blijft.

Ben ff de weg kwijt nu.

Wie weet een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic gaat op slot omdat ik jullie vriendelijk wil vragen nieuwe vragen zo veel mogelijk in een apart topic (voorzien van duidelijke prefix en titel) te stellen.

 

1 topic met 50 verschillende vragen en antwoorden is niet meer overzichtelijk.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...