Ga naar inhoud


[Amiko] Ervaringen met de Amiko Alien


Eduard07

Aanbevolen berichten


De Spark software is stabiel.

De CDS kaart werkt met de juiste Plugin.

Kan als server of client ingesteld worden.

Met de juiste Key gaat er nog wat open.

Vrouw vriendelijk.

Kan Enigma2 ook opgezet worden, (is nog niet stabiel)

Heb hem nu bijna 2 maanden in huis en ben te vrede mee, beeld in HDMI is goed, harddisk aansluiten en je kan opnemen

Nog geen negatieve dingen aangetroffen.

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Het verbaasde me dat deze ontvanger nog niet in de forum genoemd of besproken was. Begreep niet waarom niet. Vandaar de vraag.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast codegreen

klopt dat verbaasde mij ook al , maar ik denk dat de amiko alien te goede ontvangder is :):):):,,, prijs kwaliteit.

 

ik heb er de laatste pkteam e2 erop zitten .

en werkt uitmuntend goed... geen freeze geen vast lopers... zelfs niet op INTERNE share als cccam client :):):

kaartlezer heb ik ook aan de praat met oscam..

 

ik zou zeggen aan iedereen die voor weinig een top ontvanger e2 willen hebben koop een amiko...

 

gr code..een

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast codegreen

je moet even googelen ,,, ik kan niet teveel vertellen .. anders wordt ik gebaned..

 

kijk ook even naar de rsp team ... ben daar ook erg tevreden over ..

 

www.s.t.niv.rse.com

 

even googelen .. als je meer vragen hebt hoor ik het graag .

 

gr the code

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nu wordt je ook inderdaad gebanned. Dat soort opmerkingen zijn zoooooo flauw, zooooooo kinderachtig en zoooooooooooooo tendieus.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik gebruik nu een paar jaar naar tevredenheid de Dreambox DM600PVR. Echter nu steeds meer zenders overgaan naar HD heb ik i.v.m. de hoge aanschafkosten voor een Dreambox HD gekozen voor de Amiko SHD 8900 Alien.

 

Ik heb nu op de Amiko SHD 8900 Alien Enigma2 van RSP Team draaien.

 

Via het instellingen menu vind ik de volgende gegevens:

Enigma 2011-03-29 (no branch) Image release 3.5.0 2009-05-30.

 

Via een ander menu (via rode knop op AB) vind ik de volgende gegevens onder menu optie RSP team menu / Image info:

Enigma2 Duckbox Project rev. G1987 10.04.2011 mod RSP v3.200.

 

Gebruik ik nu een goede Enigma2 versie of weet iemand een versie welke nog beter werkt?

 

Wat me op valt is dat ik bij de meeste zenders een SNR waarde haal van ongeveer 70, terwijl deze waarde bij gebruik met de Dreambox op ongeveer 95 staat.

 

Verder valt het me op dat het audio volume op de NL HD zenders een stuk lager is dan bij de NL SD zenders.

 

Met mijn Dreambox DM600 maakte ik ook gebruik van opname op een Synology NAS diskstation, deze is via een mount optie verbonden met de Dreambox.

Vooralsnog lukt me dit nog niet met de Amiko SHD 8900 Alien. Weet iemand hoe ik dit aan de praat kan krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ edjeotc:

AR is veel beter dan RSP

Misschien lukt je het hier ook mee je mount te realiseren

Volume probleem zul je (voorlopig?) mee moeten leven

Verschil in SNR waarde? Heb je blokvrij beeld, wat maakt het uit?

Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er dan beter aan AR t.o.v. RSP? Ik moet zeggen dat de box erg goed werkt met RSP.

Ik moet alleen de mount met de Synology NAS nog aan de praat zien te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik gebruik nog steeds de Spark, maar heb nog steeds een ernstig probleem met het inloggen op het internet.

De Amiko is nu zover, dat hij niet eens meer een inlogcirkel geeft, maar gewoon het venster "no network". Ook na een harde reset of reboot.

 

Wie kan me adviseren? cry

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...