Ga naar inhoud


[ET9000] Xtrend ET-9000 "hangt" na een paar minuten zappen.


yamani

Aanbevolen berichten

hallo,

Heb een Xtrend ET-9000 aangeschaft en aangesloten met originele software.Alles werkt voorbeeldig en best snel ook.

Toen besloten om een ander image er op te zetten voor educatieve doeleinden, namelijk de Open pli image's speciaal voor de ET-9000.

Dit ging fijnloos en snel.Na een settingslijst van een bovenstaand rubriek er in te zetten, en CCcam te aktiveren,begon de ellende.

Na ongeveer een paar minuten zappen blijft de box hangen en de receiver is niet meer te benaderen via de knoppen op de receiver en de afstandsbediening,terwijl ik gewoon beeld blijf houden.

Na een reboot doet ie weer een paar minuten en dan is het prijs.

Een ander image geprobeerd (VIX Team),maar het zelfde probleem.Toen verschillende Pli-images van verschillende datums gepakt,maar het probleem was nog steeds niet over.

Toen per ongeluk de lan kabel uit getrokken voor een paar seconden en weer erin gestoken en toen kon ik hem weer bedienen voor een paar minuten.

Dus het probleem is ergens te zoeken in de Lan (dacht ik),dus de box teruggebracht naar de winkel,en kreeg een nieuwe ET-9000 mee.

Thuis aangekomen weer met gekruiste vingers de Pli erin gepompt en na 5 minuten had ik weer prijs.Toen wist ik zeker dat het het aan de soft lag.Ik heb daarna alle datums geprobeerd van de Openpli en JAHOOR...!!!! Die van de 25-05-2011 was de enige die goed was,en na een week nog steeds niets geks gezien.

Dus voor diegene die er iets aan heeft.....

 

Groeten,

Yamani

 

I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA

 

Martin Receiver King.

 

Dreambox 8000HD- Se -openPLi

-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2

-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat is fijn om te weten dat je een specifiek image kunt aanraden,

maar met respect dat zal echt niet de reden zijn dat je et vast-hangt

 

wellicht omdat je enkel met images bezig was maar niet met instellingen en hun afhankelijkheden heb je zo'n conclusie kunnen trekken

 

de foutieve install en setup is veel breder mbt errors

het verkeerd gebruik van een softcam echter ook mbt errors

 

volgens mij geef je dus een conclusie die puur bij jouw geldig was en geen algemeen geldig advies voor andere gebruikers van de et

 

ciao

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb een xtrend et 9000 na het hangen van het zappen

heb ik heb er softare van hd freaks (Image openpli 2.0 modded by HDFreaks.cc V.3) opgezet nu heeft hij het alleen nog bij het opstarten

weet iemand waar dit aan ligt hoe je dit kan verhelpen

als ik de netwerk stekker er uit trek en er weer terug in stop start de box wel op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de eerste modellen van de ET9000 zitten mindere batterijen voor de afstandbediening bij.

 

Hierdoor zijn ze heel snel leeg!!

De problemen wat je opnoemd heeft met dit te maken.

Even nieuwe batterijen erin en dan zal de box weer goed zappen

 

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt die had ik al vervangen de batterijen mijn probleem zit denk ik in te veel sattelieten en een bug in de settinglijst

ik heb er nu de dreambox setting er in gezet

het ging ook fout met de setting te instaleren met dreamset 232

maakt bestuurings systeem stuk

raar maar waar smirkwinksick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er zit ook een bug in je toetsenbord. Leestekens en de shift-toets (hoofdletters) werken niet wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...