Ga naar inhoud


gewiste outlook bestanden terug zetten?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ipv. op de map verwijderde bestanden te klikken heb ik op de map verzonden bestanden geklikt om deze te verwijderen.

 

Dus direct met PC inspector file recovery de gewiste bestanden terug gehaald, maar die staan in een DLL bestand. (10781PDFMOutlook.dll)

Hoe krijg ik die nu weer terug naar de map verzonden items van outlook?

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier kun je ze vinden

 

Deze is voor Microsoft Outlook Express maar dan aleen maar DBX bestanden

 

Microsoft Outlook Express is een sterk vereenvoudigde versie van Microsoft Outlook. Dit e-mailprogramma gebruikt bestanden die eindigen op DBX. Standaard staan deze bestanden op de volgende locatie:

 

C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express

 

Tip 1: treft je de DBX-bestanden hier niet aan of alleen oude DBX-bestanden (let op de datum van de bestanden!) dan kunt je op de volgende manier nagaan waar de DBX-bestanden wel opgeslagen zijn. Open Outlook Express, klik op Extra, Opties, tabblad Onderhoud en klik op de knop Archiefmap. Hier ziet je de locatie staan waar uw DBX-bestanden worden opgeslagen.

 

 

 

Deze is voor Microsoft Outlook maar dan aleen maar PST bestanden

 

Vrijwel alle gegevens binnen Microsoft Outlook worden standaard opgeslagen in een bestand dat eindigt op PST. Standaard staat dit bestand op de volgende locatie:

 

C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

 

 

 

Tip: je treft hier mogelijk meerdere PST-bestanden aan als je gebruik maakt van de autoarchieffunctie binnen Outlook. Kopieer in principe alle PST-bestanden. Zie je geen enkel PST-bestand staan of alleen een oud bestand (let op de datum) dan kunt op de volgende manier nagaan waar het PST-bestand wel opgeslagen is. Open Outlook, klik op Extra, Opties, tabblad E-mailinstellingen en klik op de knop Gegevensbestanden. In Windows 98 en Windows ME vindt je het PST-bestand standaard onder C:\Windows\Application Data\Outlook.

 

 

 

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad wel handig om te weten welke Outlook er hier gebruikt wordt. Dan is ook nog van belang of er gebruik wordt gemaakt van POP3 om de mail op te halen, of van IMAP... Bij de meeste mensen zal dit POP zijn. Het heeft geen enkele zin om met een undelete functie op je harde schijf te zoeken naar gewiste bestanden. Alles staat in 1 file de hiervoor genoemde PST. Er zijn met een paar trucjes verwijderde items terug te halen...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus gewoon om Outlook (dacht uit office 2003)en niet om outlook express oid.

ja er wordt gebruik gemaakt van Pop3

 

Ik had dus e.e.a opgeruimd aan recame zooi en van wat forums en wilde de map verwijderde items leeg maken dus klik, klik "weet u het zeker" ja en kwam toen tot de ontdekking dat hij de map verzonden items leeg ging maken die dus net boven de verwijderde items staat.

Dit dus gestaakt maar wel met als gevolg dat ik nu alles vanaf gisteren tot 11 feb kwijt ben en weer graag terug wil.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok... er een truk om dit te proberen terug te halen: sluit outlook af en maak een backup van de pst file

 

Het principe is om de pst corrupt te maken en deze te gaan herstellen.

 

Hier staat een (engelstalige) gebruiksaanwijzing hoe dit te doen. Het is niet echt een heel simpele operatie

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...