Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

*** Dit is deel 3 ***

 

*** Deel 2 is HIER te vinden ***

 

 

TIJD VOOR EEN SPELLETJE..

 

Eens kijken of we hier ook van die onwijze wereldreizigers (of ubergeeks?) hebben.

 

Men neme een GoogleMaps screenshot van een bekende stad/locatie/plaats etc.

(labels weergeven uit zetten)

 

regels:

1. Geef als antwoord de naam van de stad en het land, als het een beroemde plek is ook de straat/huisnummer/whatever.

2. De eerste die hem goed heeft mag het volgende plaatje posten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Hint: De serie kennen we allemaal en gaat over een viertal heren, er is ook altijd wel weer een (mooie) vrouw van de partij. De film is nog niet zo oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Locatie is correct, ik doelde evenwel op een andere film (en serie), die heb je zo als je de vorige hint bekijkt...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan bedoel je waarschijnlijk deze :

 

The A-Team (2010)

 

Riverview Hospital was ook een filmlocatie van deze film.

 

Uiteraard kent iedereen ook deze serie.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Die is helemaal goed, die gaat immers over een viertal heren en Face heeft altijd wel weer een schatje smile

 

Jij bent weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eer is volledig voor DeBeek , tenslotte heeft hij de locatie gevonden.

 

Dus Ronald aan jou...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is mijn antwoord goed, als je kijkt zit er maar 7 min tussen de hint en het antwoord.

En die hint heb ik niet eens gelezen. was druk bezig om alles (buiten de locatie) te zoeken en te typen.

 

dus ik reageer op de vraag " We zoeken dit gebouw en de film waar het in voorkomt. " en dan is mijn antwoord juist..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus we wachten op een nieuwe opgave. smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...