Ga naar inhoud


RTL8 HD nu bij CanalDigitaal.


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Gerard 76
Gewoon HD lijkt me logisch,toch?
Familie-of familieHD kan ik me niet voorstellen.

Lijkt mij niet logisch, want op STB kun je ook HD nemen en RTL8 zit niet in STB.
Ik zal het vanavond es testen.


Dat RTL 8 SD niet in STB zit is idd verre van logisch smile


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Momenteel is het niet meer mogelijk om op het SetTop pakket HD erbij te nemen.... Momenteel moet je minstens basis hebben. En aangezien het basispakket naar 10.95 gegaan is, is het HD pakket nog maar 4 Euro meer....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Momenteel is het niet meer mogelijk om op het SetTop pakket HD erbij te nemen.... Momenteel moet je minstens basis hebben. En aangezien het basispakket naar 10.95 gegaan is, is het HD pakket nog maar 4 Euro meer....

Onzin, nog geen maand geleden gedaan.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Gerard 76
Gewoon HD lijkt me logisch,toch?
Familie-of familieHD kan ik me niet voorstellen.

Lijkt mij niet logisch, want op STB kun je ook HD nemen en RTL8 zit niet in STB.
Ik zal het vanavond es testen.

Hij staat wel in de lijst van alle zenders, maar zodra ik hem selecteer krijg ik :
Service not found
(SID not found in PAT)

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat alleen de naam er staat... de audio en video pid waar naar verwezen wordt bestaat nog niet.... (Tja het wordt dan toch wel erg vol op die transponder).

 

Gespeculeerd wordt nu over het eventueel vervallen van Brava HD op deze transponder (we gaan na Brava HD kijken via Astra1) -of-dat ze toch 8PSK gaan inzetten -of- toch stiekem het erbij gaan proppen. Echter niemand weet dat momenteel... De laatste optie lijkt me het slechtste daar ik ook denk dat dit zichtbaar slechter zal worden en de fora vol gaan staan...

 

Ik speculeer/gok op 8PSK 27500 of 28500 (die 28500 kan samen met een andere roll-off) 2/3.... dat wordt dan 55 of 57 Mbps op die transponder. Dat is dan ruim 9 tot bijna 12 Mbps meer per transponder... Kan er per transponder 1 HD + misschien 1 SD zender erbij. Echter 8PSK is geen tovermiddel. Men moet hier namelijk wel (met de voorbeelden hier) zo'n 1-1.5 dB aan regenreserve inleveren!!!. \

 

Met bijvoorbeeld QPSK 9/10 kun je ook extra bitrate genereren, ongeveer ruim 3 Mbps extra per transponder met ongeveer dezelfde inlevering van regenreserve. Maar voor een extra HD zender op een transponder lijkt me dit niet echt een optie

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Littlesat
Momenteel is het niet meer mogelijk om op het SetTop pakket HD erbij te nemen.... Momenteel moet je minstens basis hebben. En aangezien het basispakket naar 10.95 gegaan is, is het HD pakket nog maar 4 Euro meer....

Onzin, nog geen maand geleden gedaan.


Ik weet iemand die dit vorige week nog heeft afgesloten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige die het weten hoe het zal worden zijn deze in luxemburg en hilversum,

maar eer die iets loslaten is de zender al actief en lezen we het hier of/en in de nieuwsbrief.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Er komt vanzelf beeld op,maar ja,wat??? smile

vaste Reklame series zeker weer om de 15 minuten. cool

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...