Ga naar inhoud


Ziggo interactive, Cisco 8485 dvb hd pvr storing


Checkin

Aanbevolen berichten

Heb de Cisco 8485 DVB HD PVR ontvanger binnen gekregen, digitale Tv gaat goed, echter interactieve Televisie wil maar niet lukken.

 

ontvanger zit rechtreeeks op het AOP aangesloten.

 

Ik zie dat hij ook geen Ip adres weergeeft ?

 

 

 

post-34-1318262176,4812_thumb.jpg

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


toevoeging op vorige bericht.

 

Installatie interactief opnieuw opgestart, komt na een tijdje met een pop-up, installatie bezig, druk op "OK" staat wel ergens code K

 

 

 

na nogmaals opnieuw installeren nu code B ?

 

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aop was al een 1 gaats variand, echter zit hier nog een soort splitter op voor onder andere internet (data) deze heb ik nu verwijderd en de bijgeleverde breedband versterker rechtstreeks hierop aangesloten. Het modem voor mijn normale internet zit nu op uitgang 1 van de versterker aangesloten. ontvanger zit nu op uitgang 3.

 

Het groene lampje op de ontvanger knippert niet meer, maar brand konstant.

 

als ik kijk bij de status, dan heeft 1ip adres STB geen waarde, maar Ip adree internmodem wel een adres gekregen.

 

alleen de status blijft nog op bezig, of opnieuw,-> bezig ....

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, splitter mag er inderdaad niet op dus heb je nu het ene probleem opgelost (de aop maar nu zonder splitser) en een nieuw probleem er bij gekregen...

Waarom zit de cisco op 3 en niet op 2? Speciale reden hiervoor?

En wat is de signaalsterkte die je op de cisco binnen krijgt?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cisco zit niet op 3 maar op 2 (had de ingang meegeteld blush )

 

Signaal : 64%

Kwaliteit: 100 %

 

Maar goed terwijl ik dit bericht zit te tikken en de status controleer ....... status : geactiveerd smile

 

Het werkt !

 

Thx voor de hulp.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep,

 

Maar..... het is toch niet zo stabiel als ik dacht.

 

Gisteravond gaf interactieve tv alweer de geest.

 

Vanavond ook alweer in de weer geweest, opnieuw opstarten, opnieuw interactieve Tv installeren ... "druk oke voor verder installeren", dan zie ook nog een "code E" , lampje blijft netjes constant branden aan de linkerzijde van de display. krijg ook netjes een Ip adres, alleen blijft hij bezig, opnieuw, bezig ...

 

Alle splitters zijn er 100% tussen uit, zit rechtstreeks op de versterker aangesloten, .. had niet gedacht dat het zo nauwkeurig luisterd, alleen nu nog erachter komen wat de oorzaak is.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep,

 

Vandaag nogmaals een losse kabel door de kamer gelegt en rechtstreeks aangesloten van ontvanger naar breedbandversterker. fabrieksintelling gedaan en interactieve Tv opnieuw geinstalleerd, jammer, geen resultaat, blijft op bezig of opnieuw staan.

 

Vandaag maar melding gemaakt bij Ziggo, alle punten doorgelopen, tja dan blijft er weinig over dat er iemand langs gaat komen ....

 

 

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, beetje vage (& waardeloze) reactie van mij.

Maar die kabel rechtstreeks vanuit de Cisco naar het aop, dan nog steeds problemen?

Dit even om evt problemen met de versterker uit te sluiten.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit je Cisco eens aan op de laatste uitgang van je Tratec smile

 

moest ik ook omdat anders het interactive deel niet goed bleef werken smirk

 

( en om je kabelmodem in je Cisco weer wakker te krijgen hoef je geen factory reset te doen hoor :P gewoon de stekker uit het stopcontact trekken.. paar tellen geduld.. en er weer in.. smile )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...