Ga naar inhoud


TéléSAT Update?


tripontin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: tripontin
Hello,
....Dreambox 7020 een SNR van 94% (gewoon op frequentie, heb hier geen beeld omwille van DVB-S2), nu met men VU+ DUO heb ik hier een SNR van maar 80% (heb hier wel beeld). Nu beide komen van één dezelfde LNB (Duo). Heeft dit nu te maken met het DVB-S2 signaal?

Je hebt geen beeld op een 7020 van oa RTL-TVi, omdat het in MPEG4 is geencodeerd. Heeft in dit geval niets met DVB-S2 te maken.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tripontin,

 

Een beetje laat antwoord op je posting:

 

"Ik heb vandaag een VU+ Duo Twin HD aangeschaft met een interne harddisk van 1000GB. laugh

Ben wel een paar keer van gedachten veranderd, maar met deze aankoop ben ik echt overtuigd van mijn HD ontvanger keuze."

 

Daar zal je geen spijt van krijgen. Heb er zelf ook een, en o.a. de ventilator is een goed extra. Zelfs hier in het Turkse klimaat, vandaag weer 37 gr. in de schaduw, blijft de Vu+ redelijk koel.

Middels de diverse Images (VTi, PLi en andere), kan je veel leuke dingen doen met de ontvanger.

Als alles goed is ingesteld, evt. met CCcam, dan zal je nooit problemen hebben met de codering van Télésat, TVV of Can. Dig.

Het zal niet veel voorkomen, maar ik heb het wel getest, 5 gecodeerde opname´s te gelijk. Als deze 5 verdeeld zijn over 2 frequenties, bijv. 2 op een en 3 op een andere, dan kan je nog naar een ander gecodeerd programma kijken. Alles komt ook gelijk gedecodeerd op je schijf.

Jammer dat je in het begin wat moest klungelen met Télésat,

maar als je het niet weet van MPEG4, nu dus beeld dus geniet er maar van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mr.Beam en Togan

 

Bedankt voor jullie reacties. laugh

 

@ Togan

 

Ik heb 2 Dreambox 7020's, dus ik weet tot wat deze ontvangers in staat zijn, nu met de VU+ DUO ben ik een beetje aan het stoeien met enigma 2, en tot nu toe lukt dit zeer aardig. De prijs/kwaliteit is ook zéér aantrekkelijk aan de ontvanger. Nee, tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties voor deze ontvangers (Dreambox en VU+). wink

 

Mvg,

 

Tripontin wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...