Ga naar inhoud


Problemen met ontvangst Eurosport HD


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Ik heb een Sharp LC-46HD1E ontvanger, met ingebouwde satelliet ontvanger. Gebruik daarin een originele CD CAM. Heb het basis pakket en HD ontvangst. In principe zou ik daarmee ook Eurosport HD moeten ontvangen, maar op de een of andere vreemde manier wil dat niet lukken. In mijn zenderlijst staan verschillende Eurosport zenders, o.a. Eurosport DUT HD, maar ook enkele EUROSPORT HD zenders. Ik heb verschillende zenders geprobeerd, de zenderlijst opnieuw laten inlezen enz.

 

Het vreemde is dat zodra ik zo'n Eurosport zender gekozen heb ik meteen zwart beeld krijg. En dat betekent dat ook echt ZWART, want wat ik daarna ook probeer, ik kan geen enkele zender meer ontvangen, geen HD en geen SD zender. Ik moet eerst de TV uitschakelen (stand by is voldoende) en daarna weer opnieuw inschakelen, en dan kan ik weer TV ontvangen. Zodra ik dan weer een Eurosport zender probeer krijg ik weer dat zwarte beeld. Overigens, dat is alleen bij de HD zenders, Eurosport SD lukt wel. En alle andere HD zenders gaan ook goed.

 

Enig idee in welke richting ik de fout moet zoeken?

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, een software update had ik even niet aan gedacht. Bij controleren blijk ik echter in mijn TV nieuwere software te hebben dan nu op internet staat... (is door de Sharp service dienst gedaan toen er een garantieprobleem verholpen werd).

 

Vraagje: welke Eurosport HD zender is de juiste voor ons? Hoe herken ik die in mijn zenderlijst?

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik kan op m'n dreambox ook geen eurosport hd meer ontvangen.

Ik had vanavond m'n software geupdate en na de reboot stond er n/a in de lijst waar eerst eurosport hd stond.

 

Op hele transponder kan ik niets meer ontvangen ?

(12110H op de 23.5)

Rescan van de transponder gedaan, maar niets te vinden meer.

 

Edit: FEC op 4/5 gezet ipv 3/4 en weer zenders op de transponder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...