Ga naar inhoud


2 miljoen berichten op sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 587
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Nee, dat was Puch in het moderator forum.

 

Die spelbreker heeft dat verpest. :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk, 2 miljoen berichten.

Ik kan niet zeggen dat ik daar veel aan heb bijgedragen, maar als vrijwel dagelijkse lezer heb ik meestal wel een antwoord op een vraag gevonden.

DM 8000HD ,
Triax 110 cm schotel met MTI twin lnb,
Moteck SG-2100 motor.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte gefeliciteerd ,zo zie je maar we moeten nog wel eens wat vragen en dat kan dus hier hoewel ik mijn vorige receiver op non actiev gezet heb topfield was dat waar ik alleen maar ellende mee gehad heb dus weg er mee nu gewoon een philips en die doet tenminste wat ik wil! groetejs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van mijn kant gefeliciteerd!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan te bedenken dat Ik daar ook aan heb meegewerkt, helemaal vanuit Noorwegen!! En allemaal op een proeflidmaatschap vanaf september 2006!!! whistle

 

Proficiat!

 

Winfriend

Dreambox 800 HD PVR (+ Wavefrontier T55) + Triax 78 + Open-Pli 2.0 + Henksat settings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!

 

Het eerste bericht zal wel niet meer op te halen zijn, maar dat moet wel goed van inhoud zijn geweest.

Anders waren er niet zoveel berichten erna geplaatst.

Hulde aan alle medewerkers voor hun volharding om sat4all door alle stormen heen te loodsen.

Zij zullen inmiddels al wel veel eelt op hun "ziel" gekregen hebben. wink

 

Piet

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...