Ga naar inhoud


Leuke beelden op Hallmark


guppje29

Aanbevolen berichten

Dit was de zoveelste keer dat het omschakelen te laat gebeurde, maar nu maakten ze het inderdaad wel heel erg bont. Vaak zijn ze een minuut of vijftien à twintig te laat, waardoor je alleen de voorbeschouwing mist.

 

Dit keer laat ik het er niet meer bij zitten. Ik heb betaald voor een dienst die niet geleverd wordt. Er is geen minuut van de wedstrijd uitgezonden. Het ligt niet aan mijn apparatuur, het ligt niet aan EL en er hing ook geen rolling thunder supercell precies boven mijn schotel.

 

Ik wil de kosten die ik heb gemaakt vergoed hebben door CD.

 

Dat wil zeggen:

De totale jaarlijkse abonnementskosten voor EL : 2 (EL-kanalen)

: het totaal aantal wedstrijden dat jaarlijks op EL2 wordt uitgezonden (+/- 70?). Dat is immers de prijs die ik heb betaald voor Heerenveen - Olympiakos aan CD.

Dat bedrag trek ik af van de €6 die ik heb betaald voor een kijkcode op de EL-site. (Het enige legale alternatief)

 

Dat is dus €6 - (12 X 12.95 : 2 : 70) = €4,89

Daar wil best €4,85 van maken, want ik ben de kwaadste niet.

 

Ik werk zelf in de off-shore. Als daar vooraf voor een dienst betaald wordt die niet wordt geleverd dan sturen we ook zo'n rekening.

 

Het verzoek kan worden opgestuurd naar Postbus 444, 1200 JJ, Hilversum.

 

Mijn boosheid komt vooral door de klantenservice. Hoe verrassend. De dame in kwestie betrapte ik op een leugen toen ik doorvroeg over wat ze precies had nagevraagd toen ze me zes minuten in de wacht zette. Ook deed ze eerst alsof ik haar met een nieuw probleem confronteerde, maar later gaf ze toe dat ik al de vierde was die ze aan lijn had gehad over deze wedstrijd.

 

Als antwoord op mijn brief zal ongetwijfeld een gestandaardiseerd schrijfseltje teruggestuurd worden, maar daar zal ik geen genoegen mee nemen. Als ik geen serieus antwoord krijg, dan laat ik een brief sturen door een advocaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Als ik geen serieus antwoord krijg, dan laat ik een brief sturen door een advocaat.

En inmiddels is de hele 4.85 al opgelopen naar engele honderden Euro's.... en vervolgens kan je onmacht niet bewijzen bij CDS en dan ben jij nog meer kosten kwijt! En je 4.85 wordt onjuist bevonden.

TEGENBEREKENING...
Er zijn 2 zenders. Eentje zendt (stel) 140 uur per jaar uit en de andere 24 * 365.25 = 8766 uur... Totaal dus 8906 uur. Je hebt 1.5 uur gemist dat is dus 0.016842578% van de totaal uitzendt duur. 12.95 * 12 / 0.016842578 = € 0.026173366 schade...

Ik weet vrijwel zeker dat je rechtsbijstand niet meegaat dus dat wordt zelf het risico nemen...

Neemt niet weg dat het schakelen, zeker omdat de "parner zender" uit de lucht is, gewoon GOED moet gaan...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat een onzinberekening!

 

Het gaat deze persoon duidelijk om eredivisie en niet om hallmark en die zenden veel minder uit en het gaat dan om specifieke uitzendingen waar je speciaal dat abonnement voor aanschaft.

 

Hij heeft gewoon groot gelijk en het zou voor mij ook een principe kwestie worden.

 

PietVink, ik sta volledig aan jouw kant en ondersteun je graag waar noodzakelijk om je gelijk te krijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat dit echt kans van slagen heeft!!! En die berekening van mij is geen onzin, die is gewoon anders - per uur en niet per wedstrijd.... Om aan te tonen hoe creatief je ermee om kunt gaan.... Alleen al het schade-bedrag is lastig te bepalen!

 

Een storing kan altijd gebeuren. Zeker bij onmacht. Toon maar eens aan dat CDS dit extra gedaan heeft!!! Is niet te doen = en zeker voor 5 Euro denk ik niet dat dit zich echt loont! De kosten zijn duurder dan de baten. Of inderdaad je moet veel geld over hebben voor je principes.

 

Je abonnement afzeggen ivm wanprestatie is denk ik nog het meest realistisch in dit geval. En dan som je gewoon een lijstje op met alle schakelfouten van het verleden die je op fora vindt...

 

Tja ik probeer ook maar te helpen... En inderdaad dit schakelen gaat wel eens mis. En elke keer is er eentje te veel. En ik ben het er mee eens - dat hoort dan ook echt niet!!! Als het nu eenmalig was dan was er inderdaad mee te leven.

 

Je moet EL2 gewoon krijgen als het nodig is, daar betaal je anders genoeg voor!!! Of het nu komt dat EL2 het programma niet doorgeeft aan CDS zal je dan een "worst" wezen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi helemaal mee eens, maar mis in jou berekening de gederfde kijktijd en de tijd en kosten die je hebt moeten maken voor het bellen van de "klantenservice".

 

Immers als ik een vakantie of tripje boek heb ik dat recht ook, dit is ook een dienst die men verkoopt als zijnde vermaak.

 

 

Groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...