Ga naar inhoud


youtube probleem op de VU+Duo


BIG M

Aanbevolen berichten

Ik heb ditzelfde probleem maar dan met een Dane-Elec Media Player, helaas kan ik alleen maar wachten tot er een firmware update komt. Ik heb geen idee wat youtube precies gewijzigd heeft ??

 

  • Like 1

Topfield 5510 PVR 160 GB

Visiosat 60 cm

Smart Titanium Quad LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas ook hier het zelfde gedaan met usbstick en dezelfde boodschap VIDEO NIET BESCHIKBAAR.

zou het iest uitmaken om n oudere pli erop te zetten , op dit moment staat de jongste erop die in het menu van de DM800 hd pvr te vinden is.

 

Groet Schapi

 

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

 

ik draai zelf de VIX image, heb zoals beschreven de oude mytube plugin verwijderd, en de nieuwe plugin geinstalleerd, vu+ opnieuw opgestart en het werkt perfect...

 

Bedankt!!

 

grtz Jimmy laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jullie realiseren je wel dat dit 'hacken' in de broncode van de auteur dan allemaal gebeurt tegen de nadrukkelijk wens van de auteur van de plugin?

 

Dit soort acties zullen niet de eerste keer de oorzaak zijn dat een ontwikkelaar stopt met het ontwikkelen van open source software en daar worden we dan allemaal slachtoffer van.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...