Ga naar inhoud


Eredivisie live 2 geen beeld.


harry

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

daar kan CDS helaas weinig aan doen.

heb het beeld zitten vergelijken met het SD kanaal op UPC maar daar is het ook zo beroerd.

Gelukkig kies CDS (voorlopig) nog voor 1 HD kanaal voor de eredivisie.

Want volgens mij zijn echt niet alle wedstrijden in HD.

Dat zou alleen maar verspilling van de bandbreedte zijn.

 

Origineel bericht van: kooleracer
echte klungels daar heeft er weer een zitten pitten. Eindelijk weer beeld. Verschil in kwaliteit tussen EDL1 HD en EDL2 is weerzinwekkend.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle wedstrijden worden met HD-Camera's opgenomen. Sommige mensen die IPTV hebben, kunnen EDL 1.2.3.4 in HD ontvangen. Ik ben eens wezen kijken en het beeld is superstrak. Dus het is er wel alleen CDS levert het gewoon niet. Echt jammer. Hopen dat de migratie naar mpeg4 snel gaat zodat we meer HD zenders krijgen.

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kooleracer EDL 2 is mpeg4 en desondanks nog slecht, maar daar ging het in dit draadje niet over.

Het is droevig dat het bij het begin van de competitie alweer misgaat en Canaldigitaal zal wel weer naar een andere partij wijzen die een fout hebben gemaakt.

 

Ze hebben ook belooft dat Eredivisie 1 HD nu een 24 uurs kanaal zou zijn, mooi niet dus...ook deze is weer om 00.00 uur zwart.

 

Al met al een zooitje, waarvoor de abbonees wel betalen.

 

Ben benieuwd of er nu een compensatie komt !, ik ben de eerste die weer zal klagen of beter maar gelijk m'n abboo opzeg voor Eredivisie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

is geen foute schakeling

vanaf 5 augustus is eredivise live 1 HD 24 uur te zien

sinds de start van rtl 8HD is penthouse op een andere transponder te zien

op 5 augustus zou de dubbele uitzending stoppen en eredivsie live 1 HD 24 uur worden , hetgeen ook is gebeurd

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eredivisie live2 gisteren avond geen beeld,maar wel dik betalen.

 

Waarom hebben we nog steeds geen erdivisie live3 en eredvisie live4

Cd beperkt ons in de vrijheid.

(heel veel mensen stappen om die reden ook over op kabel)

 

graag wacht ik op meningen en antwoorden hierop.

 

Vriendelijke groet,

jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren hier gewoon beeld op Eredivisie Live 2... dus ik vermoed dat je settings nog op de oude MPEG2 plek staan of zo...

 

EL3 heeft CDS (nog) niet... maar daarvoor is je abonnement wel ruim 4 Euro goedkoper dan bij de concurentie. Overstappen op de kabel loont zich dan vaak ook niet want het blijft dan niet bij deze 4 Euro. Als je wilt overstappen dan meteen naar KNP ITV... heb je ze alle 4 in HD...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: devisser
Eredivisie live2 gisteren avond geen beeld,maar wel dik betalen.

Waarom hebben we nog steeds geen erdivisie live3 en eredvisie live4
Cd beperkt ons in de vrijheid.
(heel veel mensen stappen om die reden ook over op kabel)

graag wacht ik op meningen en antwoorden hierop.

Vriendelijke groet,
jeroen


"Cd beperkt ons in de vrijheid."
Sorry hoor maar dat gaat wel heel ver. En of er heel veel mensen over stappen op de kabel om deze reden is nergens op gebasseerd.
Ben zelf een groot voetballiefhebber maar als ik naar gisteren kijk gaat het om 1 wedstrijd die dan op EL3 zou moeten worden uitgezonden. Dat is wel heel erg duur. Snap wel dat als het jou club is enorm balen is maar ik snap het van CD ook wel weer dat dit nog geen prioriteit heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt steeds duiderlijker waar het naar toe gaat.

 

Van te voren bepalen wat je wilt.

Voor sport moet je op de kabel zijn.

Wil je meerdere regionalen(als je in Ziggo gebied woont), Duitse en engelse zenders dan moet je over op de sat.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een tegenstrijdige berichten allemaal. Ik had gisteravond tot laat alleen geluid, maar haperend en geen beeld op ecv2. Zelf de VPID toegevoegd en een nieuwe scan gedaan maar geen beeld. Wat is nu de status?

 

Ook op de site van CDS wordt geen melding gedaan dat er problemen zijn. Ik lees ook dat ecv2 wel te ontvangen is met de specs van Penthouse HD. Welke zijn dit dan?

 

Groet,

 

Bigbro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...