Ga naar inhoud


Eredivisie live 2 geen beeld.


harry

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

best wel leuk om te lezen dat jullie allemaal problemen hebben met beeld en/of geluid.

 

Ik ontvang al meer als een jaar lang gratis eredivisie 1 en 2 zonder abbonement en sport1 zonder abbonement.

 

Ik heb een jaar geleden gebeld hierover en dit was het antwoord van canaldigitaal.

 

Meneer bedankt voor het wachten (15min) we hebben alle mogelijkheden bekeken maar deze kanalen staan als niet beschikbaar op uw smartcard. Ook in ons systeem staan de kanalen uit op deze kaart. We houden het erop dat het een fout op de kaart zelf is waar we niks aan kunnen doen, dus geniet gewoon van de kanalen (gratis) aldus canaldigitaal.

 

Zodoende kijk ik dus tot op de dag van vandaag gratis naar sport1 en eredivisielive 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
En deze wedstrijd is dus weer wel HD... Geklooi van Eredivisie Live, helaas.


Er zou in ieder geval iets van excuses of zo kunnen komen. Daarvoor heb ik geen HD abbonement. Slecht gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
Als men al excuses maakt zijn die, net als alle andere blunders van Canaldigitaal waar evt excuses voor werden gemaakt, niet echt. Of leeg. M7 en haar dochters is een shitbedrijf. Er gaat zoveel fout.....


Ik heb er al vaker melding van gemaakt: minachting voor de abonnee, anders waren dit soort problemen allang opgelost.

Ik zit al tijden bij ITV voor ECV en ben zeer tevreden, zeker nu ik alle 4 de kanalen in HD heb.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...