Ga naar inhoud


Samsung GT S5660 Gio


Aanbevolen berichten

Ik gebruikte altijd nog mijn oude Samsung marvel tot volle tevredenheid, maar deze is wel heeeeel erg traag om soms even wat op te zoeken op het internet.

Dus een Samsung S5660 Gio gekocht die dit een stuk sneller doet en voor mijn toepassingen prima voldoet.

Probleem is echter dat zodra ik de headset (met kabel) gebruik de verstaanbaarheid ook op het aller hardste bijzonder slecht is terwijl dezelfde headset op de Marvel prima werkt.

Ook radio luisteren met deze headset is nauwlijks te verstaan ook niet als ik het volume op 15 zet terwijl als ik de Marvel op het hardst zet het pijn aan je oren doet.

 

Is dit ergens een instelling in het toestel wat ik aan moet passen, moet ik een andere headset hebben voor dit toestel (zou ik een nieuwe bestellen dan is het type headset voor de Marvel en de Gio hetzelfde)of is er gewoon wat met dit toestel aan de hand?

 

Sluit ik nl. een gewone koptelefoon aan dat heb ik wel voldoende geluid, maar dan heb ik natuurlijk geen microfoon en dat praat toch ook wel bijzonder slecht.

 

suc6

 

Gerrit

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...