Ga naar inhoud


Ondertiteling DVD valt weg


Harley

Aanbevolen berichten

Iemand al een oplossing voor het wegvallen van ondertiteling tijdens afspelen DVD?

 

Vanavond wederom regelmatig 10 sec terug moeten spoelen om de ondertiteling weer op gang te helpen.

 

Wel het meeste last met nieuwsgroep ondertiteld spul, maar de dream is het enige stukje hardware wat er problemen mee heeft hier.

 

Speel af via DVD speler in PLI 2.1, maar 2.0 had het probleem ook al.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Het is echt kommer en kwel met die ondertitels.

 

Ik heb er zelf ook last van. Wel pas sinds de laatste 2.0 en de 2.1.

 

Ik begrijp niet dat ze dat nog niet onder controle krijgen. Die ondertitels werken af en aan al 3 jaar niet fatsoenlijk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam dit tegen,

 

Het grootste probleem met de DVD ondertitels zijn de drivers in combinatie met een HD skin. Gebruik je een SD skin dan gaat het goed. O.a. de drivers van de ET9000 doen het wel goed.

De overlay van een DVD is dan het hele HD-plaatje in een HD skin en in de drivers is er hiervoor niet genoeg "RAM" voor gereserveerd zodat het niet past.

 

Work-a-round: gebruik SD skin.

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook last van dit probleem maar eigenaardig soms kan ik wel 5 DVD's bekijken zonder problemen en dan weer 2 of meer na mekaar met wegvallen van tekst en dan weer enkele zonder probleem .

Ik denk ook wel dat originele retail tekst en aangebrachte tekst er iets mee te maken heeft maar dan ook weer niet altijd.

Ik gebruik LT6 HD skin.

gr.

 

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...