Ga naar inhoud


[Enigma2] 24.08.11 GIT Based RTi Core


M_Z

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er al een oplossing voor het probleem voor het weg vallen van de audio na ongeveer een half uur? Eerst gaat het geluid tikken, dan 5 min later gaat het grof hakkelen en dan word het stil

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattools
Is er al een oplossing voor het probleem voor het weg vallen van de audio na ongeveer een half uur? Eerst gaat het geluid tikken, dan 5 min later gaat het grof hakkelen en dan word het stil


Hmmm heb ik geen last van ( git 20-8-2011 alle updates ) wat is je setup, hier geluid via hdmi rechtstreeks op tv

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raak inmiddels getikt dan dat getik, heb ff zitten timen; na 16 min begint het audio te hakkelen en zonder actie 1 min later is het stil. Echt niet te doen dus. Ik denk dat ik maar weer terug ga naar RTi 1.1, alles later werkt niet of niet voldoende.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's toch wel grappig he? (Eigenlijk niet dus) Zelfde machines, andere problemen. Maar ik las op het RTi forum toch ook wel veel klachten over het audio. Alleen lees ik daar vaker synchroon problemen dan het uitvallen van het geluid.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels terug naar 1.1, en... geen audio problemen! Eigenlijk werkt 1.1 best oke voor mij, Mediacenter speelt geen bestanden rechtstreeks vanaf de HDD, maar wel vanaf mijn netwerk, opnemen gaat prima, alleen aspect ratio werkt niet in 1.1. De HDD van de Azbox word 's nachts gesynchroniseerd met de server dus opgenomen programma's kijken is geen probleem.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...