Ga naar inhoud


Pli update vandaag even niet doen.


michel130

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Stoplicht staat op rood voor al boxen.

Even geen update doen, als je het wel gedaan hebt dan is er geen netwerk meer.

 

Lekker handig.

 

mvg,

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: michel130
Hallo,

Stoplicht staat op rood voor al boxen.
Even geen update doen, als je het wel gedaan hebt dan is er geen netwerk meer.

Lekker handig.

mvg,
Michel

Ik lees dit net even telaat idd het netwerk doet het niet.met welke comando kan ik het weer activeren?hij slaat de gegevens niet op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas had ik al een update gedaan zojuist.

En las ik hier dat er een probleem zou zijn.

Echter werkt het netwerk hier wel gewoon ??

Box is een 8000 ??

 

 

Enigma Sept 10 2011

 

10:27:39

 

Als ik nu weer naar update ga, en ok geef.

Dan krijg ik een melding van PLi.

The Current beta image is not stable.

En dat doe ik dus niet.

Maar had vandaag wel een update gedaan.

Gisteren had ik geen update gedaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, builds van vannacht zijn verwijderd en vervangen door builds waarin de busybox aanpassing gereverted is.

 

Als je nog geen pli autobackup plugin gebruikte kan ik het je beslist aanraden. Had het net 3 dagen terug eens even geinstaleerd om te kijken wat het precies deed.

Werkte perfect,na het flashen vanmorgen waren mijn instellingen en plugins weer terug. Scheelde me echt half uurtje afstellen.

 

Ik heb geen harddisk maar een klein 4 gb usb stickje in de box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoezo fabrieksinstellingen? Je kunt hem toch gewoon uitzetten en dan weer aan in flashmode?

 

Origineel bericht van: SIMBAke
ik had het ook zitten , na applicaties update geen netwerk meer

ik heb dan alles geprobeerd geen netwerk meer te krijgen

ik hed dan fabrieksinstelling gedaan en dan kon ik opnieuw flashen

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Precies, builds van vannacht zijn verwijderd en vervangen door builds waarin de busybox aanpassing gereverted is.

Als je nog geen pli autobackup plugin gebruikte kan ik het je beslist aanraden. Had het net 3 dagen terug eens even geinstaleerd om te kijken wat het precies deed.
Werkte perfect,na het flashen vanmorgen waren mijn instellingen en plugins weer terug. Scheelde me echt half uurtje afstellen.

Ik heb geen harddisk maar een klein 4 gb usb stickje in de box.


Even off topic, Vraagje over autobackup hoe stel je die in? ik heb de backup naar mijn cf card gemound en als ik dan die backup terug zet krijg ik een groen scherm.dus dat werkt niet bij mij.En werkt Nfibackup ook goed?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: theparasol
Precies, builds van vannacht zijn verwijderd en vervangen door builds waarin de busybox aanpassing gereverted is.

Als je nog geen pli autobackup plugin gebruikte kan ik het je beslist aanraden. Had het net 3 dagen terug eens even geinstaleerd om te kijken wat het precies deed.
Werkte perfect,na het flashen vanmorgen waren mijn instellingen en plugins weer terug. Scheelde me echt half uurtje afstellen.

Ik heb geen harddisk maar een klein 4 gb usb stickje in de box.


Even off topic, Vraagje over autobackup hoe stel je die in? ik heb de backup naar mijn cf card gemound en als ik dan die backup terug zet krijg ik een groen scherm.dus dat werkt niet bij mij.En werkt Nfibackup ook goed?


Op wat voor manier zet je die backup dan terug?
De bedoeling is dat de instellingen vanzelf terug gaan bij een schoone flash.

Mvg Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat doe ik dus,Schone flash en ik laat hem gewoon zijn gang gaan en halverwege krijg ik een groen scherm(Crash).Daarna begin ik weer opnieuw maar vang hem op door het toch maar zelf te doen.Autobackup staat geactiveerd op CF Automatic start time 04.00 Greate Autoinstall aan.Als we hier verder op gaan discuseren open ik even een nieuwe toppic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd,

 

Ik heb dan wel een dm800 en die backup elke nacht naar de harddisk.

Kan je eens proberen om een backup te maken naar je harddisk?

 

Welke dreambox gaat het om ?

 

En als je hem eens manual doet.

Anders verwijder de backup eens compleet.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...