Ga naar inhoud


weergave hd problemen


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort hetvolgende voor...

Als ik een opname (in HD,bvb op RTL7) bekijk terwijl het toestel het vervolg nog opneemt blokkeert de zaak geregeld.dwz:beeld bevriest,geluid stopt ook en enkele seconden later loopt de boel netjes verder.De tijd gedurende de blokkage wordt ook overgeslagen.

Meer naar het einde van de opname begint de zaak te horten en stoten,in blokjes te trekken enz.Dit blijft duren tot je de weergave uitzet .Bekijk je het slechte stuk terug als de opname gestopt is lijkt er geen vuiltje aan de lucht.Dus de opname op zich lijkt wel goed te gebeuren.Enkel weergave in combinatie met een opname geeft problemen.

Kennis van mij heeft gelijktijdig dezelfde vu+ duo gekocht,maar in tegenstelling tot mij doet hij enkel.de updates als die er zijn,maar verder staan er geen extra plugins op,wat ik wel gedaan heb.Hij heeft net hetzelfde probleem als ik.

 

Iemand hier bekend mee? We draaien beiden open PLI 2.1. Gisteravond laatste update gedaan,maar geen verschil.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


RaveMaus,

het kan aan de softcam liggen qua instellingen

afhankelijk van de meegestuurde signalen en crypties zou er voor opnemen een nieuwe EMM listener gestart kunnen worden als dat ingesteld is

EMM THREADS= 4 eens proberen (of in ieder geval meer dan 1)

 

o ja; eh de opname heeft voorrang is wellicht ook ingesteld en oké

 

ciao

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
RaveMaus,

EMM THREADS= 4 eens proberen (of in ieder geval meer dan 1)

o ja; eh de opname heeft voorrang is wellicht ook ingesteld en oké

ciao


Hier komt het weer boven dat ik er nog niet veel van ken...

Die EMM THREADS wat is dat voor iets? En waar vind ik de instelling?

De opname heeft voorrang instelling, als ik me niet vergis staat die in het instellingen menu, of ben ik fout?

tnx! wink

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet eens geprobeerd van de emm threads eens in te vullen. Echter bij mij stond die regel er ook niet bij, dus heb hem zelf erin gezet.

Proberen of mijn opnames nu lekker verlopen zal voor de komende dagen (avonden) zijn.

 

Wat me wel opviel: ik heb nog nooit met de vu+ webcontrol HD streams behoorlijk kunnen bekijken op de pc. Dit gaat nu plots feilloos. Heeft dit er ook mee te maken?

 

Eigenlijk is het me nog steeds niet duidelijk wat die emm threads eigenlijk voor dingen zijn. Er staat in die file wel een woordje uitleg, maar dat gaat eigenlijk meer over de getalwaardes die je kan invullen.

Iemand vrijwilliger om eens uit te leggen wat Emm threads nu eigenlijk zijn en doen? (of een linkje naar de uitleg is natuurlijk even welkom)

tnx!

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

(komende avonden) test verder

(heeft dit er ook mee te maken) stream bekijken, ja is een nieuwe thread

(EMM threads nu eigenlijk zijn en doen) te lastig/complex om in een antwoord te vatten > plaats een nieuwe algemene vraag.

 

alleszins zijn menige ervan overtuigd dat het geen invloed heeft, maar die weten weer niets van session keys.

 

EMM is dus niet enkel iets voor een eenmalige activering per maand maar zit al jaren verstopt in het signaal voor de sessions (periode om te kijken) access control en control word.

Welke afhankelijk van het CAID dus heel frequent worden gebruikt.

 

 

log je cccam.

ciao

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...