Ga naar inhoud


[RE-8000HD][RE-9000HD] [B]ugs, [W]ensen en/of [V]ragen over V1.09.35 en V1.09.36


Audioniek

Aanbevolen berichten


Ik denk dat de meeste gebruikers dit wel onderschrijven.

Er zijn maar een aantal Rebox gebruikers die ontevreden zijn, zei het door gewoon domme pech of dat men teveel van deze ontvanger verwacht / vraagt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Ik denk dat de meeste gebruikers dit wel onderschrijven.
Er zijn maar een aantal Rebox gebruikers die ontevreden zijn, zei het door gewoon domme pech of dat men teveel van deze ontvanger verwacht / vraagt.

Deze ontvanger heeft natuurlijk ziin kuren,wat niet alleen ligt
aan domme pech,of gebruikers die ontevreden zijn.het is een doorsnee hdtuner en geen topper voor zijn geld.maar hij is door de bank genomen ook niet de slechste.en daar moeten wij het maar mee doen. en zolang Audioniek er nog in geloofd geven wij de moed nog niet op!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo


Als ik alleen maar de omslachtige methode bekijk die ik moet gebruiken om opname's te wissen: Ik moet naar deep sleep, kan daarna pas wissen, en moet en passant ook nog even alle instellingen uit een USB stick terughalen want met deep sleep verdwijnen die. Mijn vrouw is er blij mee dat ik het wel kan, zij snapt er niets van.

Dan heb ik een lijstje met opnamen, maar uiteraard staan daar niet de namen in van wat ik heb opgenomen, dus ik moet zowat alles gaan herbenoemen. Waarom kan mijn Rebox dat niet goed, en mijn Sharp TV wel? (Die werkt met een SAT-receiver met een HD, voorlooptijd voor de opnamen 7 min, naloop 15 min, en in 99% van de opnamen staat de juiste titel in het overzicht).

Ik heb nu sinds kort begrepen dat het verdwijnen van de instellingen bij deep sleep een hardware probleem is, de dealer heeft al een paar keer een software update gedaan om dat probleem te verhelpen, dat is dus niet gelukt, en nu moet hij daar dus weer heen. Al met al heb ik wel spijt van mijn aankoop.

.

T B


Probeer is de deep sleep modus, alleen de HDMI eruit tijdens opstarten.(als opgestart is kan de HDMI er weer in.)
Dan heb je waarschijnlijk geen problemen.
Verschilt per merk KTV vandaar dat niet iedereen deze problemen ondervind.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit de oplossing blijkt te zijn, is er ook een definitieve: de laatste loader. Verliezen van instellingen met aangesloten HDMI op sommige TV's is namelijk één van de zaken die zijn opgelost in die loader.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Audioniek
Als dit de oplossing blijkt te zijn, is er ook een definitieve: de laatste loader. Verliezen van instellingen met aangesloten HDMI op sommige TV's is namelijk één van de zaken die zijn opgelost in die loader.

Groeten,

Audioniek.

Probleem is alleen dat deze Bootloader niet is uitgekomen voor Rebox.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strikt genomen heb je daar gelijk in. Maar nu we reseller changers hebben is dit toch niet zo'n probleem meer:

 

- Zenderlijst veiligstellen;

- Merkvreemde firmware met plugin-mogelijkheid installeren;

- HDF-flasher plugin met de nieuwe loader installeren;

- HDF plugin uitvoeren en Rebox als reseller kiezen (PIN is 0815);

- Fabrieksreset;

- Via begin van plugin-installatie met groen "Format user data" uitvoeren;

- Oorspronkelijke Rebox firmware installeren;

- Fabrieksreset;

- Zenderlijst terugzetten;

- Klusje is af en je hebt een Rebox met dezelfde reseller ID en firmware alsmede de laatste loader.

 

Benodigd: één USB-stick en twee extra downloads. Met dank aan Dagoe.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...